Pavel Hevka nasledil Dušana Zorka
Dušan Zorko in Marko Brezigar sporazumno predčasno prekinila funkcijo, ki sta jo nastopila 15. januarja 2019.
Odpri galerijo
Novi predsednik uprave državnega podjetja 2 TDK bo jutri postal Pavel Hevka, doslej zaposlen kot vodja projekta vzdrževanje cest pri inženiring in svetovalnem podjetju Družba za razvoj in upravljanje investicij DRI. Hevka bo funkcijo prevzel od dosedanjega predsednika uprave Dušana Zorka, ki je funkcijo nastopil 15. januarja 2019. Dušan Zorko je bil zadolžen za poslovni in finančni del. Z njim je odstopil tudi član uprave Marko Brezigar, zadolžen za tehnično področje. Oba sta se z nadzorniki dogovorila za sporazumno prekinitev funkcije. Z današnjim dnem jima preneha delovno razmerje na državnem podjetju, upravičena sta do pogodbeno dogovorjene trimesečne odpravnine. Poleg Pavla Hevka je za člana uprave imenovan Iztok Černoša, ki je odstopil s funkcije člana nadzornega sveta. Oba sta imenovana za štiri leta.
To, da bodo nadzorniki najverjetneje posegli v vodenje 2 TDK, je postalo jasno že v začetku julija letos, ko je vlada zamenjala kar štiri člane nadzornega sveta. Vodenje nadzornega sveta je tedaj prevzel Robert Rožič, sicer s Slovenskih železnic, poleg njega sta bila imenovana še Andrej Špenga in Peter Pungartnik z ministrstva za infrastrukturo in Iztok Černoša iz podjetja VGP, d.o.o., Topolšica.
Preberite tudi: Pivovar Dušan Zorko bo gradil drugi tir
Pavel Hevka (s Planine pri Postojni, stanujoč v Ljubljani) je sicer po izobrazbi inženir gradbeništva in je tudi aktualni predsednik Turistične zveze Slovenije. Ima 34 let delovnih izkušenj pri vodenju in svetovanju na gradbiščih ter pri vodenju najzahtevnejših infrastrukturnih projektov, kot sta bila na primer sanacija obsežnega plazu na državni cesti v Trbovljah in obnova cestne infrastrukture po uničujoči poplavi v Železnikih leta 2007. Je predavatelj in avtor številnih strokovnih člankov.
Iztok Černoša je univerzitetni diplomirani inženir gradbeništva z večletnimi izkušnjami z vodenjem investicijskih in infrastrukturnih projektov s področja gradbeništva. Izkušnje ima tudi s področja kohezijskih projektov. Opravljen ima strokovni izpit za pooblaščenega inženirja s področja gradbeništva pri Inženirski zbornici Slovenije (IZS) in usposabljanje za člane nadzornih svetov in upravnih odborov za podjetja v upravljanju SDH. V preteklosti je sodeloval tudi z Direkcijo RS za infrastrukturo na področju projektiranja in vodenja infrastrukturnih projektov.
Na ministrstvu za infrastrukturo nam uradno še niso hoteli komentirati zamenjave v vrhu 2 TDK, vendar so neuradno poudarili, da si minister v vsakem primeru želi kar najhitreje in v pričakovanem roku dokončati projekt. Zato bo ministrstvo storilo vse, da bi se ta načrt tudi uresničil. Razumeti je mogoče, da sodi tudi zamenjava uprave 2 TDK v ta načrt infrastrukturnega ministra Jerneja Vrtovca.
Nadzorniki bodo v kratkem odločali tudi o tem, ali poleg izbranih štirih kandidatov potrdijo še tri prijavljene konzorcije podjetij, ki izpolnjujejo vse zahtevane pogoje za nadaljevanje postopka javnega naročila gradnje drugega tira. Ministrstvo in 2 TDK lovita zadnji vlak, da projekt drugega tira zaključijo do leta 2026.
To, da bodo nadzorniki najverjetneje posegli v vodenje 2 TDK, je postalo jasno že v začetku julija letos, ko je vlada zamenjala kar štiri člane nadzornega sveta. Vodenje nadzornega sveta je tedaj prevzel Robert Rožič, sicer s Slovenskih železnic, poleg njega sta bila imenovana še Andrej Špenga in Peter Pungartnik z ministrstva za infrastrukturo in Iztok Černoša iz podjetja VGP, d.o.o., Topolšica.
Preberite tudi: Pivovar Dušan Zorko bo gradil drugi tir
Pavel Hevka (s Planine pri Postojni, stanujoč v Ljubljani) je sicer po izobrazbi inženir gradbeništva in je tudi aktualni predsednik Turistične zveze Slovenije. Ima 34 let delovnih izkušenj pri vodenju in svetovanju na gradbiščih ter pri vodenju najzahtevnejših infrastrukturnih projektov, kot sta bila na primer sanacija obsežnega plazu na državni cesti v Trbovljah in obnova cestne infrastrukture po uničujoči poplavi v Železnikih leta 2007. Je predavatelj in avtor številnih strokovnih člankov.
Iztok Černoša je univerzitetni diplomirani inženir gradbeništva z večletnimi izkušnjami z vodenjem investicijskih in infrastrukturnih projektov s področja gradbeništva. Izkušnje ima tudi s področja kohezijskih projektov. Opravljen ima strokovni izpit za pooblaščenega inženirja s področja gradbeništva pri Inženirski zbornici Slovenije (IZS) in usposabljanje za člane nadzornih svetov in upravnih odborov za podjetja v upravljanju SDH. V preteklosti je sodeloval tudi z Direkcijo RS za infrastrukturo na področju projektiranja in vodenja infrastrukturnih projektov.
Na ministrstvu za infrastrukturo nam uradno še niso hoteli komentirati zamenjave v vrhu 2 TDK, vendar so neuradno poudarili, da si minister v vsakem primeru želi kar najhitreje in v pričakovanem roku dokončati projekt. Zato bo ministrstvo storilo vse, da bi se ta načrt tudi uresničil. Razumeti je mogoče, da sodi tudi zamenjava uprave 2 TDK v ta načrt infrastrukturnega ministra Jerneja Vrtovca.
Nadzorniki bodo v kratkem odločali tudi o tem, ali poleg izbranih štirih kandidatov potrdijo še tri prijavljene konzorcije podjetij, ki izpolnjujejo vse zahtevane pogoje za nadaljevanje postopka javnega naročila gradnje drugega tira. Ministrstvo in 2 TDK lovita zadnji vlak, da projekt drugega tira zaključijo do leta 2026.