FILMSKA UPODOBITEV
Slavna muca gre na velika platna
Japonski lik bele mačke z rdečo pentljo Hello Kitty, ki je poznan po vsem svetu in danes krasi več deset tisoč različnih izdelkov, se bo prvič v svoji skoraj 45-letni zgodovini pojavil v hollywoodskem filmu.
Odpri galerijo
Hello Kitty, ena največjih japonskih izvoznih uspešnic, je nastala leta 1974, zasnovala jo je ilustratorka Juko Šimizu. Dve leti pozneje je ljubki lik preprostih linij s snežno belo poltjo, brčicami in obvezno pentljo ob ušesu prodrl v ZDA, nato pa postopoma osvojil ves svet. Danes je Hello Kitty prisotna v 130 državah. Skozi desetletja se je Hello Kitty tudi iz otroškega lika prelevila v ikono, ki je danes ne častijo le najmlajši.
Ena izmed marketinških strategij podjetja Sanrio je, da na prodajne police ves čas pošilja nove izdelke. Do danes se je motiv Hello Kitty pojavil na več kot 50.000 različnih izdelkih: od voščilnic, šolskih potrebščin ali oblek do računalniške opreme, opekačev, toaletnega papirja in gasilnih aparatov, krasil pa je tudi airbus tajvanske letalske družbe EVA Air ali obleko Lady Gaga. Lik je priljubljen tudi v risanih serijah, o priljubljenosti Hello Kitty pa pričata tudi dva zabaviščna parka, in sicer Harmonyland ter Sanrio Puroland.
Ena izmed marketinških strategij podjetja Sanrio je, da na prodajne police ves čas pošilja nove izdelke. Do danes se je motiv Hello Kitty pojavil na več kot 50.000 različnih izdelkih: od voščilnic, šolskih potrebščin ali oblek do računalniške opreme, opekačev, toaletnega papirja in gasilnih aparatov, krasil pa je tudi airbus tajvanske letalske družbe EVA Air ali obleko Lady Gaga. Lik je priljubljen tudi v risanih serijah, o priljubljenosti Hello Kitty pa pričata tudi dva zabaviščna parka, in sicer Harmonyland ter Sanrio Puroland.