Nagovarjanje volivcev

V NSi se bojijo izpada iz parlamenta

Po Sloveniji se je pojavilo več kot sto plakatov stranke. Stranka Mateja Tonina se je odločila za promocijo, saj si ponovitve volilnega leta 2008 ne želi.
Fotografija: Minister Janez Cigler Kralj, na enem od plakatov NSi takole poudarja enega svojih dosežkov. FOTO: Jure Eržen/Delo
Odpri galerijo
Minister Janez Cigler Kralj, na enem od plakatov NSi takole poudarja enega svojih dosežkov. FOTO: Jure Eržen/Delo

»To je tisto, kar smo se naučili iz preteklosti, iz leta 2008, da če želiš povedati vse stvari zadnji teden oziroma štirinajst dni pred volitvami, te nihče ne bo več slišal. Prepričan sem, da ima NSi marsikaj za pokazati, in to želimo pokazati,« je komentiral predsednik NSi Matej Tonin ob aktualni promocijski akciji, v okviru katere so po državi zakupili nekaj več kot sto plakatnih mest. Trdi, da ga ne skrbi, da bi tako kot leta 2008 izpadli iz parlamenta. Stranko bi po najnovejši meritvi javnega mnenja volilo 5,1 odstotka anketiranih.

Na državnozborskih volitvah septembra 2008 je stranka osvojila 3,40 odstotka oziroma 35.774 glasov in ni prestopila parlamentarnega praga. Neuspeh na volitvah je bil posledica odstopa predsednika stranke Andreja Bajuka, ki ga je nasledila Ljudmila Novak. Ta je stranko čez tri leta znova spravila v državni zbor, NSi je osvojila štiri poslanske sedeže, z vstopom v vlado Janeza Janše pa je dobila tudi dva ministra.



Na vprašanje, ali se torej pripravljajo na predčasne volitve – njihovo možnost je pred dnevi omenil notranji minister Aleš Hojs, ko je povedal, da se v SDS o možnosti predčasnih volitev pogovarjajo, nato pa jih je javno v petek dopustil tudi Matej Tonin –, v NSi odgovarjajo, da so v akcijo šli neodvisno od trenutnega dogajanja ter da so jo začeli pripravljati že v začetku avgusta. 

Koliko jih bo plakatna akcija stala, ne razkrivajo, plačali pa da so jo po rednih cenah, ki veljajo za oglaševanje na trgu. V NSi so pripravili več vrst plakatov. Na prvih nastopa vsak njihov minister in na njih so navedeni tudi konkretni dosežki oziroma rezultati posameznega ministra. Imajo pa tudi plakat s skupno fotografijo svoje štiričlanske ministrske ekipe NSi, kjer na plakatih piše: »Verjamemo v rezultate«.

Na družbenih omrežjih so se na ta račun že tudi pošalili in iz plakata pripravili animacijo z glasbeno podlago:



V NSi se očitno vse bolj zgledujejo po SDS, ki prek plakatov redno nagovarja svojo volilno bazo in se na volitve pripravlja pravzaprav ves mandat. S sloganom »Gradimo Slovenijo« je SDS posegla v začetku leta pravzaprav tudi v vrtiček koalicijske partnerice NSi, saj infrastrukturni minister Jernej Vrtovec v svojih objavah prek družbenih omrežij redno uporablja omenjeno besedno zvezo.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije