FORMULA 1
Bolj vroče je v zakulisju
Vodilni možje pri Red Bullu šokirali z objavo o sodelovanju s Hondo.
Odpri galerijo
LJUBLJANA – V formuli 1 je v zadnjem obdobju bolj kot na stezi razburljivo v zakulisju. Tuji (spletni) mediji, ki so na tekočem z dogodki v kraljevskem avtomobilističnem razredu, so namreč v dneh pred jutrišnjo veliko nagrado Francije v Le Castelletu (s startom ob 16.10) tako bruhali različne novice, namigovanja in ugibanja, da jim je bilo že težko slediti. Sredi tedna je kot strela z jasnega udarila novica, da bo Red Bullova dirkalnika že prihodnjo sezono poganjal Hondin motor. To obenem pomeni, da se rdeči biki razhajajo z Renaultom, s katerim so se v dvanajstih letih veselili kar 57 zmag in štirih naslovov svetovnega prvaka.
Da so se v avstrijskem moštvu odločili zamenjati dobavitelja pogonskih agregatov, je presenetilo mnoge, ki spremljajo najhitrejši cirkus. A ne toliko zaradi ločitve od Renaulta (z njo so pač v minulih letih že večkrat zagrozili) kot zavoljo sklenitve sodelovanja s Hondo, ki se po vrnitvi v formulo 1 leta 2015 (še) ni proslavila. Japonci namreč v treh sezonah niso izdelali konkurenčnega motorja McLarnu; ravno nasprotno, bolj kot po hitrosti in uspehih so (za)sloveli po počasnosti, okvarah in odstopih.
Zato ni nič čudnega, da je naveza McLaren-Honda po treh sezonah klavrno propadla. Japonski pogonski agregat je dosti boljši vtis naredil v letošnji sezoni, v kateri je Pierra Gaslyja in Brendona Hartleyja, dirkača ekipe Toro Rosso, popeljal že do 19 točk. Z njimi Red Bullova italijanska zasedba v konstruktorski razvrstitvi zaseda sedmo mesto in je uvrščena še pred Haasom, Sauberjem in celo Williamsom. Očitno so prav zadnji rezultati prispevali k temu, da so se odgovorni pri rdečih bikih odločili za Hondo.
»Po temeljitem razmisleku smo prišli do spoznanja, da se Honda razvija v pravo smer; s Toro Rossom so naredili velik korak naprej. Zato se že veselimo sodelovanja z Japonci in skupnega lova na naslov prvaka,« je vodja Red Bullove ekipe Christian Horner komentiral podpis pogodbe s Hondo za sezoni 2019 in 2020, ki sta ga zdajšnja dirkača avstrijskega moštva Daniel Ricciardo in Max Verstappen sprejela precej zadržano.
»S tem, kaj si lahko obetam od Honde, se za zdaj ne obremenjujem, ker sem z mislimi povsem pri letošnjem prvenstvu. Kako bo prihodnje leto, pa bo pokazal čas,« je omenil 20-letni Nizozemec, precej neodločno pa se je na vprašanje, ali bi morda raje zadržal Renaultov motor, odzval tudi osem let starejši Avstralec: »Če sem iskren, ne poznam odgovora na to vprašanje. Renault je letos veliko nadoknadil za Mercedesom in Ferrarijem, občutno pa se je izboljšala tudi Honda. Oba proizvajalca pogonskih agregatov sta prikazala napredek, težko pa je reči, kdo se razvija hitreje.
No, pri Red Bullu so ocenili, da je to Honda.« Vprašanje pa je, ali bo Ricciardo sploh ostal pri rdečih bikih. Potem ko so ga dolgo omenjali kot resnega kandidata za odhod k Ferrariju ali Mercedesu, je po zadnjih govoricah možna celo njegova selitev k McLarnu. Očitno pa so šteti meseci Kimija Räikkönena v moštvu iz Maranella, pri katerem baje resno razmišljajo, da bi ga po koncu sezone zamenjali z 20-letnim Monačanom Charlesom Leclercom, zdajšnjim dirkačem Sauberja.
Da so se v avstrijskem moštvu odločili zamenjati dobavitelja pogonskih agregatov, je presenetilo mnoge, ki spremljajo najhitrejši cirkus. A ne toliko zaradi ločitve od Renaulta (z njo so pač v minulih letih že večkrat zagrozili) kot zavoljo sklenitve sodelovanja s Hondo, ki se po vrnitvi v formulo 1 leta 2015 (še) ni proslavila. Japonci namreč v treh sezonah niso izdelali konkurenčnega motorja McLarnu; ravno nasprotno, bolj kot po hitrosti in uspehih so (za)sloveli po počasnosti, okvarah in odstopih.
Zato ni nič čudnega, da je naveza McLaren-Honda po treh sezonah klavrno propadla. Japonski pogonski agregat je dosti boljši vtis naredil v letošnji sezoni, v kateri je Pierra Gaslyja in Brendona Hartleyja, dirkača ekipe Toro Rosso, popeljal že do 19 točk. Z njimi Red Bullova italijanska zasedba v konstruktorski razvrstitvi zaseda sedmo mesto in je uvrščena še pred Haasom, Sauberjem in celo Williamsom. Očitno so prav zadnji rezultati prispevali k temu, da so se odgovorni pri rdečih bikih odločili za Hondo.
Z Japonci v lov na lovoriko
»Po temeljitem razmisleku smo prišli do spoznanja, da se Honda razvija v pravo smer; s Toro Rossom so naredili velik korak naprej. Zato se že veselimo sodelovanja z Japonci in skupnega lova na naslov prvaka,« je vodja Red Bullove ekipe Christian Horner komentiral podpis pogodbe s Hondo za sezoni 2019 in 2020, ki sta ga zdajšnja dirkača avstrijskega moštva Daniel Ricciardo in Max Verstappen sprejela precej zadržano.
»S tem, kaj si lahko obetam od Honde, se za zdaj ne obremenjujem, ker sem z mislimi povsem pri letošnjem prvenstvu. Kako bo prihodnje leto, pa bo pokazal čas,« je omenil 20-letni Nizozemec, precej neodločno pa se je na vprašanje, ali bi morda raje zadržal Renaultov motor, odzval tudi osem let starejši Avstralec: »Če sem iskren, ne poznam odgovora na to vprašanje. Renault je letos veliko nadoknadil za Mercedesom in Ferrarijem, občutno pa se je izboljšala tudi Honda. Oba proizvajalca pogonskih agregatov sta prikazala napredek, težko pa je reči, kdo se razvija hitreje.
No, pri Red Bullu so ocenili, da je to Honda.« Vprašanje pa je, ali bo Ricciardo sploh ostal pri rdečih bikih. Potem ko so ga dolgo omenjali kot resnega kandidata za odhod k Ferrariju ali Mercedesu, je po zadnjih govoricah možna celo njegova selitev k McLarnu. Očitno pa so šteti meseci Kimija Räikkönena v moštvu iz Maranella, pri katerem baje resno razmišljajo, da bi ga po koncu sezone zamenjali z 20-letnim Monačanom Charlesom Leclercom, zdajšnjim dirkačem Sauberja.
Predstavitvene informacije
Komentarji:
13:00
Pomagamo si s paro