FORMULA 1

Brez Laude ne bi bilo teh Mercedesovih uspehov

Na veliki nagradi Japonske zmagoslavje Finca Valtterija Bottasa. V nemški ekipi odpirali šampanjce za šesto konstruktorsko lovoriko.
Fotografija:
Odpri galerijo

LJUBLJANA – Čeprav je po kvalifikacijah, ki so jih zaradi sobotnega tajfuna v Suzuki in njeni okolici četrtič v zgodovini formule 1 izpeljali na dan dirke, najbolje kazalo Ferrarijevemu moštvu (prvo startno vrsto sta zasedla Sebastian Vettel in Charles Leclerc), so bili po veliki nagradi Japonske najbolj zadovoljni pri Mercedesu. Najzaslužnejši za široke nasmehe v nemški ekipi je bil tokrat Valtteri Bottas, ki je slavil tretjo letošnjo in skupno šesto zmago v kraljevskem avtomobilističnem razredu.

Finski zvezdnik je glavnino dela opravil na startu, na katerem je izkoristil Vettlovo napako oziroma prezgodnje speljevanje in zaviranje ter se s svojo srebrno puščico W10 EQ power+ s tretjega položaja kakor z raketo izstrelil mimo 32-letnega Nemca v vodstvo, ki ga – če odmislimo oba postanka v boksih – do cilja ni več izpustil iz svojih rok. Ker je od njegove prejšnje zmage (konec aprila v Bakuju) minilo že skoraj pol leta, je bilo njegovo veselje po včerajšnjem prvem mestu toliko večje.


»V kvalifikacijah sva morala z Lewisom Hamiltonom nekoliko presenetljivo priznati premoč Ferrarijevima dirkačema, toda na petkovih prostih treningih sva dokazala, da sva dovolj hitra. Čeprav sem se zavedal, da moj tretji startni položaj ni ravno idealen, še zdaleč nisem izgubil upanja na zmago. Nikoli se pač ne vdam,« je poudaril Bottas, ki je – ko so se prižgale zelene luči oziroma ko so ugasnile rdeče – videl, da ima Sebastian pred njim težave.

»Uspel mi je sijajen start, s katerim sem se prebil v vodstvo. Zatem sem odpeljal nekaj vrhunskih krogov in v nadaljevanju brez težav nadziral dirko. Če bi bilo treba, bi lahko vozil tudi hitreje,« je pojasnil 30-letni as iz Nastole pri Lahtiju, ki je ciljno črto prečkal 13,343 sekunde pred Vettlom, tretje mesto pa je osvojil Bottasov ekipni kolega Hamilton (+ 13,858). Leclerc, ki je po startu trčil v Maxa Verstappna (Red Bull) in poškodoval prednji del svojega ferrarija, je za trčenje in prepozno menjavo prednjega krilca prejel 15-sekundni kazenski pribitek, tako da se je moral sprijazniti s sedmim mestom.
 

Že 179 točk zaloge pred Ferrarijem


V Mercedesu, ki ima pred zadnjimi štirimi preizkušnjami v konstruktorski razvrstitvi neulovljivih 179 točk naskoka pred Ferrarijem, so tako že včeraj odpirali šampanjce za šesto zaporedno moštveno lovoriko. Toliko jih je pred njim zapovrstjo nanizala le ekipa iz Maranella (med letoma 1999 in 2004 z Michaelom Schumacherjem na čelu). »Sploh ne morem dovolj poudariti, kako zelo sem ponosen na to moštvo. Izjemno sem hvaležen vsem sodelavcem na dirkališču in v tovarni,« je še dejal izvrstni Finec. Vodja nemške ekipe Toto Wolff je nov naslov svetovnih prvakov posvetil konec maja preminulemu Nikiju Laudi.

»Brez Nikija vse to ne bi bilo mogoče. On je med najzaslužnejšimi za vse naše uspehe,« se je legendarnega rojaka spomnil 47-letni Dunajčan. Od včeraj je znano, da bo tudi vozniška lovorika še šestič zapored ostala pri Mercedesu, boljše karte pa ima seveda v rokah Hamilton, ki ima kot vodilni v skupni razvrstitvi 64 točk prednosti pred Bottasom. Naslednjo dirko bo 27. oktobra gostil Ciudad de Mexico. 

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije