Ferrari vrača nasmeh na obraz
V Avstraliji bo konec tedna prva dirka sezone 2020 v formuli 1. Koronavirus poenotil moštvo iz Maranella, trdi šef Mattia Binotto.
Odpri galerijo
V krizi se rodijo junaki. Nesrečnih trinajst let že čaka Ferrari na naslov svetovnega prvaka v formuli 1, morda mu ravno nesreča s koronavirusom, ki je v primež stisnila vso Italijo, prinese tisti klik, s katerim bi že na startu sezone v Melbournu dal Mercedesu vedeti, da se bodo razmerja moči spremenila.
To bi si vsekakor želel vodja moštva Mattia Binotto, ki bi rad, da bi ponos italijanske avtomobilske industrije zaskrbljenim ljudem vrnil nasmeh na obraz z nedeljsko zmago na VN Avstralije. V zadnjih dneh so oči uprte v Ferrari, porodili so se dvomi, ali bo moštvo sploh lahko odpotovalo v deželo tam spodaj. Odgovor je bil pritrdilen, ves ustroj z okrog 100 ljudmi je že v Melbournu in je za las ušel karanteni, ki je bila predvčerajšnjim razglašena za celotno državo, vse športne prireditve so preklicane do 3. aprila. Najbolj je prizadeta pokrajina Lombardija, kjer je doma Scuderia Ferrari. »Ferrari prihaja v Avstralijo bolj enoten kot kadar koli,« je zatrdil Binotto, ki je pred dobrim letom nasledil Maurizia Arrivabeneja. A na krstno zmago v novi vlogi je čakal dolgo. Zgodila se je šele na 13. dirki v Belgiji, kjer je prvič zmagal veliki Ferrarijev up Charles Leclerc. Ferrari je potem zmagal še dvakrat zapored (še enkrat Leclerc in po dolgem času Sebastian Vettel), toda ob koncu sezone je primat prevzel Mercedes.
Rdeči niso blesteli na testiranjih v Barceloni, a si veliko obetajo od novega dirkalnika SF1000, ki je ožji od lanskega modela SF90 in ima temnejšo rdečo barvo. »Po zavzetem delu čez zimo pri razvoju avtomobila je prišel čas za prve podatke o tem, kako hitri smo in kako učinkovite so izboljšave, ki smo jih razvijali več mesecev. Vemo, da je konkurenca močna, a sezona je dolga in odločalo bo, kako se bodo moštva znala prilagajati in kako zanesljivi bodo dirkalniki. S temi izzivi se bomo spopadli enotni, ponosni na podporo navijačev z vsega sveta,« je vlogo motivatorja prevzel Binotto. »V težkih časih za Italijo in svet smo kot globalna znamka zavezani narediti vse, da bodo ljudje ponosni na nas in da bodo vsaj za hip pozabili na tegobe,« je dodal 50-letni šef.
Čeprav niti v Avstraliji niso imuni proti koronavirusu, tam je število okuženih preseglo mejo 100 in ljudi že grabi panika, so organizatorji odločni, da bo dirka v Melbournu potekala kot običajno in pred polnimi tribunami. Veteran Vettel in Leclerc bosta tudi v tej sezoni aduta Ferrarija, ki je zadnjo lovoriko osvojil leta 2007 (Kimi Räikkönen), leto pozneje pa zadnjega konstruktorskega (Räikkönen, Felipe Massa).
To bi si vsekakor želel vodja moštva Mattia Binotto, ki bi rad, da bi ponos italijanske avtomobilske industrije zaskrbljenim ljudem vrnil nasmeh na obraz z nedeljsko zmago na VN Avstralije. V zadnjih dneh so oči uprte v Ferrari, porodili so se dvomi, ali bo moštvo sploh lahko odpotovalo v deželo tam spodaj. Odgovor je bil pritrdilen, ves ustroj z okrog 100 ljudmi je že v Melbournu in je za las ušel karanteni, ki je bila predvčerajšnjim razglašena za celotno državo, vse športne prireditve so preklicane do 3. aprila. Najbolj je prizadeta pokrajina Lombardija, kjer je doma Scuderia Ferrari. »Ferrari prihaja v Avstralijo bolj enoten kot kadar koli,« je zatrdil Binotto, ki je pred dobrim letom nasledil Maurizia Arrivabeneja. A na krstno zmago v novi vlogi je čakal dolgo. Zgodila se je šele na 13. dirki v Belgiji, kjer je prvič zmagal veliki Ferrarijev up Charles Leclerc. Ferrari je potem zmagal še dvakrat zapored (še enkrat Leclerc in po dolgem času Sebastian Vettel), toda ob koncu sezone je primat prevzel Mercedes.
13 nesrečnih let Ferrari že čaka na lovoriko v formuli 1.
Rdeči niso blesteli na testiranjih v Barceloni, a si veliko obetajo od novega dirkalnika SF1000, ki je ožji od lanskega modela SF90 in ima temnejšo rdečo barvo. »Po zavzetem delu čez zimo pri razvoju avtomobila je prišel čas za prve podatke o tem, kako hitri smo in kako učinkovite so izboljšave, ki smo jih razvijali več mesecev. Vemo, da je konkurenca močna, a sezona je dolga in odločalo bo, kako se bodo moštva znala prilagajati in kako zanesljivi bodo dirkalniki. S temi izzivi se bomo spopadli enotni, ponosni na podporo navijačev z vsega sveta,« je vlogo motivatorja prevzel Binotto. »V težkih časih za Italijo in svet smo kot globalna znamka zavezani narediti vse, da bodo ljudje ponosni na nas in da bodo vsaj za hip pozabili na tegobe,« je dodal 50-letni šef.
V Melbournu zatišje pred neurjem?
Teden po VN Avstralije bo dirka v Bahrajnu, kjer so prireditelji že sporočili, da ne bo gledalcev, vse bolj vprašljiva pa je izvedba tretje dirke, ko naj bi formule prvič zahrumele na ulicah vietnamske metropole Hanoja. VN Kitajske v Šanghaju so že preložili na nedoločen datum.Čeprav niti v Avstraliji niso imuni proti koronavirusu, tam je število okuženih preseglo mejo 100 in ljudi že grabi panika, so organizatorji odločni, da bo dirka v Melbournu potekala kot običajno in pred polnimi tribunami. Veteran Vettel in Leclerc bosta tudi v tej sezoni aduta Ferrarija, ki je zadnjo lovoriko osvojil leta 2007 (Kimi Räikkönen), leto pozneje pa zadnjega konstruktorskega (Räikkönen, Felipe Massa).