DIRKA
Grozno, ko se ti pri 300 km/h zanohta
Na 24-urni dirki v Le Mansu ta konec tedna tudi Marko Jerman. Najhitrejši slovenski motorist letos brani barve ekipe Wojcik.
Odpri galerijo
LJUBLJANA – Z znamenito 24-urno dirko v Le Mansu se bo ta konec tedna nadaljevala sezona za svetovno prvenstvo v vzdržljivostnem cestno-hitrostnem motociklizmu 2018/19, ki se je septembra lani začela v Le Castelletu.
Na jutrišnji start, za katerega bodo francoski prireditelji že po tradiciji zeleno luč prižgali ob 15. uri, se bo odpeljal tudi najhitrejši slovenski motorist Marko Jerman, ki letos brani barve poljske ekipe Wojcik Yamaha (s št. 77). Toda 34-letni dirkač iz Depale vasi pri Domžalah sprva ni imel v načrtu nastopov na tovrstnih preizkušnjah.
»Julija lani sem imel nedaleč stran od doma precej hudo nesrečo, potem ko mi je med vožnjo kar na lepem zablokiralo krmilo. Padec, po katerem so me odpeljali v bolnišnico, v kateri sem preležal teden dni, še zdaleč ni bil nedolžen. Zaradi tega sem se moral za nekaj časa odpovedati dirkam, v tistem obdobju, če sem iskren, tudi nisem imel nobene prave ponudbe. To se je spremenilo pozimi, ko so me začeli klicariti iz različnih moštev, najbolj vztrajni pa so bili pri Wojciku, pri katerem so sestavili zanimivo ekipo. V njej sta namreč tudi večkratni poljski prvak Marek Szkopek in Britanec Gino Rea, ki se lahko med drugim pohvali z zmago na preizkušnji za SP v razredu supersport (VN Češke '11) in drugim mestom na dirki za SP v kategoriji moto2 (VN Malezije '12),« je razkril Jerman in glede pričakovanj dodal, da bi bila sleherna uvrstitev med deseterico vrhunski dosežek.
»V Le Castelletu so lani, ko so bili v moštvu trije Poljaki, dirko končali na 11. mestu, zdaj si želijo višje, zato so naju tudi pripeljali z Ginom. Vendar pa je treba vedeti, da ekipa v tem tekmovanju nima prav veliko izkušenj; Le Mans bo namreč zanjo šele druga preizkušnja na tej ravni. Toda nekje je treba začeti, tako potreben denar pa za Wojcika, ki s prezračevalnimi sistemi oskrbuje celotno Poljsko, ni težava,« je pojasnil večkratni slovenski prvak in zaupal, da so jim pred včerajšnjimi kvalifikacijami lase sivile težave z elektroniko na yamahi R1, ki jo je sicer na prostih treningih na ravnini prignal do 285 km/h.
Verjame, da bi se lahko v zavetrju že zelo približal 300 km/h, kolikor so sicer na nedavnem testiranju že drveli člani nemške ekipe z BMW S1000 RR. Ob njej v ožji krog kandidatov za zmago spadajo še tovarniška moštva Honde, Yamahe, Kawasakija in Suzukija.
Ker zaradi lanske nesreče še ni stoodstotno telesno pripravljen, zlasti na začetku ne bo vozil na skrajni meji dovoljenega. »V uvodnih urah zagotovo ne bom tvegal vsega. Pozorno bom spremljal, kako se bo odvijala dirka, na kateri je sicer pomembnejša vzdržljivost kot hitrost. Če bomo v igri za vidnejšo uvrstitev, pa zagotovo ne bom popuščal niti za ped,« je dejal Jerman, ki se je zelo razveselil lepe vremenske napovedi.
»Ponoči naj bi se temperatura sukala okrog 10 stopinj Celzija, kar je super. V prejšnjih letih se je namreč približala tudi ničli in v takšnem mrazu, ko se ti zanohta, je res grozno dirkati,« je še dejal Marko, mlajši brat Igorja Jermana, dvakratnega svetovnega prvaka in zmagovalca Le Mansa, ki bo s svojimi bogatimi izkušnjami pomagal ekipi Yamaha Austria.
Na jutrišnji start, za katerega bodo francoski prireditelji že po tradiciji zeleno luč prižgali ob 15. uri, se bo odpeljal tudi najhitrejši slovenski motorist Marko Jerman, ki letos brani barve poljske ekipe Wojcik Yamaha (s št. 77). Toda 34-letni dirkač iz Depale vasi pri Domžalah sprva ni imel v načrtu nastopov na tovrstnih preizkušnjah.
»Julija lani sem imel nedaleč stran od doma precej hudo nesrečo, potem ko mi je med vožnjo kar na lepem zablokiralo krmilo. Padec, po katerem so me odpeljali v bolnišnico, v kateri sem preležal teden dni, še zdaleč ni bil nedolžen. Zaradi tega sem se moral za nekaj časa odpovedati dirkam, v tistem obdobju, če sem iskren, tudi nisem imel nobene prave ponudbe. To se je spremenilo pozimi, ko so me začeli klicariti iz različnih moštev, najbolj vztrajni pa so bili pri Wojciku, pri katerem so sestavili zanimivo ekipo. V njej sta namreč tudi večkratni poljski prvak Marek Szkopek in Britanec Gino Rea, ki se lahko med drugim pohvali z zmago na preizkušnji za SP v razredu supersport (VN Češke '11) in drugim mestom na dirki za SP v kategoriji moto2 (VN Malezije '12),« je razkril Jerman in glede pričakovanj dodal, da bi bila sleherna uvrstitev med deseterico vrhunski dosežek.
V Le Mansu tudi brat Igor
»V Le Castelletu so lani, ko so bili v moštvu trije Poljaki, dirko končali na 11. mestu, zdaj si želijo višje, zato so naju tudi pripeljali z Ginom. Vendar pa je treba vedeti, da ekipa v tem tekmovanju nima prav veliko izkušenj; Le Mans bo namreč zanjo šele druga preizkušnja na tej ravni. Toda nekje je treba začeti, tako potreben denar pa za Wojcika, ki s prezračevalnimi sistemi oskrbuje celotno Poljsko, ni težava,« je pojasnil večkratni slovenski prvak in zaupal, da so jim pred včerajšnjimi kvalifikacijami lase sivile težave z elektroniko na yamahi R1, ki jo je sicer na prostih treningih na ravnini prignal do 285 km/h.
Verjame, da bi se lahko v zavetrju že zelo približal 300 km/h, kolikor so sicer na nedavnem testiranju že drveli člani nemške ekipe z BMW S1000 RR. Ob njej v ožji krog kandidatov za zmago spadajo še tovarniška moštva Honde, Yamahe, Kawasakija in Suzukija.
Ker zaradi lanske nesreče še ni stoodstotno telesno pripravljen, zlasti na začetku ne bo vozil na skrajni meji dovoljenega. »V uvodnih urah zagotovo ne bom tvegal vsega. Pozorno bom spremljal, kako se bo odvijala dirka, na kateri je sicer pomembnejša vzdržljivost kot hitrost. Če bomo v igri za vidnejšo uvrstitev, pa zagotovo ne bom popuščal niti za ped,« je dejal Jerman, ki se je zelo razveselil lepe vremenske napovedi.
»Ponoči naj bi se temperatura sukala okrog 10 stopinj Celzija, kar je super. V prejšnjih letih se je namreč približala tudi ničli in v takšnem mrazu, ko se ti zanohta, je res grozno dirkati,« je še dejal Marko, mlajši brat Igorja Jermana, dvakratnega svetovnega prvaka in zmagovalca Le Mansa, ki bo s svojimi bogatimi izkušnjami pomagal ekipi Yamaha Austria.