Mulec bo postal pravi mož
Na obali pri Yanbuju ob Rdečem morju v Savdski Arabiji se bo jutri z 11-kilometrskim prologom začel že 45. reli Dakar, na katerem se bosta prvič hkrati dokazovala dva slovenska motorista. Ob Simonu Marčiču, ki se bo že devetič podal na start najtežje vzdržljivostne preizkušnje, bo namreč ognjeni krst na tej znameniti dirki prestal Toni Mulec.
Z nastopom na reliju Dakar, na katerem bo s husqvarno branil barve nizozemske ekipe HT Rally Raid, se mu bo uresničila dolgoletna želja. »Ko sem pred leti na Eurosportu spremljal Mirana Stanovnika, sem sanjal o tem, da bi nekoč tudi sam tako drvel po puščavi,« je pred odhodom v Savdsko Arabijo zaupal Mulec, ki je na dveh kolesih poskusil skorajda vse. Največ izkušenj si je nabral v motokrosu, v katerem je bil kar sedemkrat državni podprvak. Zatem se je preizkušal v t. i. cross countryju, v katerem se je ovenčal s štirimi nazivi najboljšega v Sloveniji.
Na sloviti dirki na mivki v Le Touquetu je leta 2019 med 1300 tekmovalci zasedel 16. mesto, lani se je na ekstremni preizkušnji v enduru Romaniacs v srebrni kategoriji izkazal z drugim mestom, na letošnjih relijih za svetovno prvenstvo v Andaluziji in Maroku pa je v konkurenci rally 2 opozoril nase s sedmim in devetim mestom, s katerim si je tudi pridirkal vstopnico za Dakar. Za dirko, za katero je njegov ustanovitelj Thierry Sabine nekoč izjavil, da fantje na njej postanejo možje.
Za nasvet bo vprašal Marčiča
»Starejši ko sem, rajši imam vzdržljivostne preizkušnje, med katerimi je težko najti zahtevnejšo od Dakarja. Ker je tako nevaren, sem ga prihranil za konec. Če bi se ga namreč lotil prej, bi se lahko zgodilo, da česa drugega sploh ne bi mogel preizkusiti,« se 37-letni dirkač iz Legna pri Slovenj Gradcu še kako dobro zaveda, kam se podaja. »Težko je z besedami opisati, kako je, ko se enkrat sam znajdeš sredi puščave ...«
Če je dobil v Andaluziji in Maroku potrditev, da se lahko – kar zadeva hitrost – bolj ali manj enakovredno kosa tudi z največjimi asi tega (moto)športa, pa veliko spoštovanje goji do navigacije. »Problem nastane, če se izgubiš. Ker nisem imel pravega treninga, mi seveda manjka ogromno ur in izkušenj,« je priznal Mulec in se pošalil, da bo – če bo zašel s prave poti – poklical Stanovnika, za kakšen nasvet pa bo v Savdski Arabiji vprašal tudi Marčiča.
Toni si sicer močno želi, da bi se v prihodnjih dneh toliko naučil ravnati z navigacijo, da bi lahko prihodnje leto že napadal najboljše. Na vprašanje, kaj pričakuje od svojega ognjenega krsta na Dakarju, pa je po krajšem premisleku odvrnil, da si želi nekaj dobrih dni in uspešno odpeljanih etap – brez padcev.
»Težko je kar koli napovedovati. Moj glavni cilj je priti do konca, torej do cilja zadnje 14. etape (15. januarja v Dammamu – op. p.). Če se bo vse sestavilo v pravi mozaik, lahko dosežem tudi zelo dober rezultat,« je presodil Korošec in pristavil, da bo v razredu rally 2 meril med deseterico, v skupni razvrstitvi pa do 30. mesta.