DOSTOJEN NASLEDNIK
Poln spoštovanja do rdeče boginje
Mick Schumacher očaran nad Ferrarijevim bolidom formule 1 V kraljevski avtomobilistični razred želi vstopiti kot celovit dirkač.
Odpri galerijo
LJUBLJANA – Mick Schumacher si je po torkovem testiranju v Sakhirju, kjer je – kot nekoč njegov sloviti oče Michael Schumacher – prvič drvel s Ferrarijevim dirkalnikom formule 1, utrgal precej časa, da je odgovarjal na vprašanja številnih radovednih novinarjev, ki so z velikim zanimanjem spremljali njegovo krotenje poskočnega vranca SF90.
Glede na to, da je prvič sedel v njem, mu je šlo od rok zelo dobro, navsezadnje je zaostal le za Red Bullovim nizozemskim zvezdnikom Maxom Verstappnom, ki mu je prvo mesto speljal tik pred koncem. Vendar 20-letni Nemec zaradi tega ni bil niti malo razočaran. »Max ima seveda obilo izkušenj. Da bi se že primerjal z njim ... Ne, lahko smo popolnoma zadovoljni z opravljenim delom. Srečen sem, ker sem se tako počutil v bolidu,« je poudaril Schumacher mlajši, ki je med testiranjem – tudi včerajšnjim za Alfo Romeo – izjemno užival. »Zelo lepo je bilo videti, kako so fantje sodelovali z menoj in mi na pravi način posredovali podatke, ki sem jih potreboval. Počutil sem se čudovito – kakor doma. Pa saj je bilo to videti, mar ne? Ves dan se mi je smejalo, še zlasti v zadnjih krogih, ko sem dobil nove gume C5 in sem že več tvegal,« je zaupal mladi Nemec in se zahvalil tudi rojaku Sebastianu Vettlu za številne koristne napotke. »Sleherni nasvet, ki ga dobim, je nadvse dobrodošel.«
»Odlično maršira po ravnini in tudi iz zavojev. To je neverjetno! Z besedami se tega, kaj občutiš, ko pohodiš stopalko za plin, res ne da opisati. To je treba enkrat doživeti,« je bil nad rdečo boginjo očaran lanski evropski prvak formule 3, ki se v tej sezoni z italijansko ekipo Prema Racing za točke poteguje v formuli 2 na prvenstvu Mednarodne avtomobilistične zveze (FIA). Na uvodni letošnji postaji v Bahrajnu, kjer sta minuli konec tedna zmagi slavila Kanadčan Nicholas Latifi (DAMS) in Italijan Luca Ghiotto (Virtuosi Racing), je mali Schumi izvlekel osmo in šesto mesto. Na vprašanje, katere so po njegovem največje razlike med formulo 2 in formulo 1, je kot iz topa izstrelil, da v oprijemu skozi celotni zavoj, v hitrosti, ki jo lahko vzameš s seboj iz ovinka, v sami zmogljivosti oziroma pospeševanju in v zaviranju. Do poskočnega vranca, ki ima po nekaterih podatkih že več kot 1000 konjskih moči, je imel precej spoštovanja. »Takšen stroj je treba spoštovati. Če ga ne, lahko hitro postane nevarno,« se zaveda mladi Nemec, ki si želi v prvenstvo formule 1 vstopiti kot celovit dirkač, zato noče prehitevati dogodkov. »Čas bo pokazal, ali bom dovolj pripravljen že prihodnje leto ali morda v sezoni 2021. Bomo videli, šel bom korak za korakom.«
Glede na to, da je prvič sedel v njem, mu je šlo od rok zelo dobro, navsezadnje je zaostal le za Red Bullovim nizozemskim zvezdnikom Maxom Verstappnom, ki mu je prvo mesto speljal tik pred koncem. Vendar 20-letni Nemec zaradi tega ni bil niti malo razočaran. »Max ima seveda obilo izkušenj. Da bi se že primerjal z njim ... Ne, lahko smo popolnoma zadovoljni z opravljenim delom. Srečen sem, ker sem se tako počutil v bolidu,« je poudaril Schumacher mlajši, ki je med testiranjem – tudi včerajšnjim za Alfo Romeo – izjemno užival. »Zelo lepo je bilo videti, kako so fantje sodelovali z menoj in mi na pravi način posredovali podatke, ki sem jih potreboval. Počutil sem se čudovito – kakor doma. Pa saj je bilo to videti, mar ne? Ves dan se mi je smejalo, še zlasti v zadnjih krogih, ko sem dobil nove gume C5 in sem že več tvegal,« je zaupal mladi Nemec in se zahvalil tudi rojaku Sebastianu Vettlu za številne koristne napotke. »Sleherni nasvet, ki ga dobim, je nadvse dobrodošel.«
Noče prehitevati dogodkov
Dirkalnik formule 1 je sicer predvčerajšnjim upravljal drugič, prvič ga je že predlani, ko se je po progi v Spa-Francorchampsu zapeljal z benettonom B194, s katerim se je leta 1994 z naslovom svetovnega prvaka okronal njegov oče Michael. »V bolidu sem bil tokrat že bolj domač. Iz kroga v krog sem se učil nove stvari in jih s pridom izkoristil na koncu testiranja. Zaradi tega je bil končni rezultat pozitiven,« je razložil Mick, ki ne skriva navdušenja nad letošnjim ferrarijem.»Odlično maršira po ravnini in tudi iz zavojev. To je neverjetno! Z besedami se tega, kaj občutiš, ko pohodiš stopalko za plin, res ne da opisati. To je treba enkrat doživeti,« je bil nad rdečo boginjo očaran lanski evropski prvak formule 3, ki se v tej sezoni z italijansko ekipo Prema Racing za točke poteguje v formuli 2 na prvenstvu Mednarodne avtomobilistične zveze (FIA). Na uvodni letošnji postaji v Bahrajnu, kjer sta minuli konec tedna zmagi slavila Kanadčan Nicholas Latifi (DAMS) in Italijan Luca Ghiotto (Virtuosi Racing), je mali Schumi izvlekel osmo in šesto mesto. Na vprašanje, katere so po njegovem največje razlike med formulo 2 in formulo 1, je kot iz topa izstrelil, da v oprijemu skozi celotni zavoj, v hitrosti, ki jo lahko vzameš s seboj iz ovinka, v sami zmogljivosti oziroma pospeševanju in v zaviranju. Do poskočnega vranca, ki ima po nekaterih podatkih že več kot 1000 konjskih moči, je imel precej spoštovanja. »Takšen stroj je treba spoštovati. Če ga ne, lahko hitro postane nevarno,« se zaveda mladi Nemec, ki si želi v prvenstvo formule 1 vstopiti kot celovit dirkač, zato noče prehitevati dogodkov. »Čas bo pokazal, ali bom dovolj pripravljen že prihodnje leto ali morda v sezoni 2021. Bomo videli, šel bom korak za korakom.«