POGOVOR
Roglič je zanimiv za mnogo moštev
Gorazd Štangelj, športni direktor Bahrain Meride, bi rad zadržal Vincenza Nibalija. Veliko v letošnji sezoni pričakuje tudi od Mateja Mohoriča in Jana Tratnika.
Odpri galerijo
CAMBRILS – Bahrain Merida se v Kataloniji pripravlja za novo kolesarsko sezono, v kateri bo Gorazd Štangelj še naprej športni direktor ekipe. Z lanskimi dosežki so se približali najboljšim, letos želijo stopiti korak naprej. Štangelj bo letos vodil šesterico slovenskih kolesarjev in svetovnega prvaka Rohana Dennisa, prvi zvezdnik moštva pa ostaja Vincenzo Nibali.
Katere dirke bodo letos zaznamovale Bahrain Merido?
»Zaradi Nibalija se največ govori o Giru in Touru, mi smo prepričani, da lahko zmaga na obeh preizkušnjah. Seveda ne bo lahko, a če ne bi verjeli v to, potem nima smisla, da dirko sploh začnemo. Na vsaki si želimo imeti nekoga, ki bo lovil vrhunski rezultat.«
Pomembna tema bo podaljšanje pogodbe z Nibalijem. Koliko možnosti je, da ostane v moštvu?
»Želja ekipe zagotovo je, da bi Vincenzo podaljšal pogodbo. Dejstvo je, da so njegove finančne zahteve zelo visoke, naše možnosti pa niso neomejene. Ponudili smo mu toliko, kot menimo, da si zasluži. Če si bo želel zamenjati okolje, mu tega ne moremo preprečiti, se pa zavedamo, da Bahrain Merida brez Nibalija bržkone nikoli ne bi nastala, zato bi radi, da ostane.«
V Sloveniji velikokrat slišimo, da Bahrain Meridi manjka le še Primož Roglič. Bi ga pripeljali v svoje vrste, če bi se znašel na trgu?
»Primož je zelo zanimiv kolesar, ne le za nas, temveč tudi za precej drugih ekip. To je odvisno predvsem od tega, ali si Primož želi Bahrain Merido izbrati za morebitni naslednji korak v karieri, kjer bi lahko še nadgradil svoje uspehe. Če bi izbral našo ekipo, sem prepričan, da bi našli dogovor. In to sploh ni odvisno od tega, če bi Nibali ostal v ekipi ali ne.«
Vaša nova slovenska okrepitev je Jan Tratnik. S čim vas je prepričal?
»Jana spremljam že dolgo, najprej kot zelo nadarjenega mladega kolesarja, nato se je iskal in ni dosegal tako dobrih rezultatov, a menim, da je bilo zanj zelo koristno, da se je za nekaj časa vrnil na srednjo raven, kjer je dozorel v zelo kakovostnega kolesarja. Pravi, da se odlično počuti v ekipi, prepričan sem, da bo še zrasel kot kolesar in pridobil samozavest, ki mu je včasih manjkala.«
Matej Mohorič je lani postal postal eden najvidnejših članov ekipe.
»Čakali smo, da bo Matej eksplodiral, in prepričan sem, da je bil to šele prvi korak. Matej je vedno vedel, kaj zmore, po zmagah pa mu je še zrasla samozavest, s katero bo v prihodnje še lažje in bolje dirkal. Njegovo obdobje šele prihaja, nikamor se mu ne mudi, lahko postane še precej boljši.«
V Nemčiji in na Binck Bank Touru je dokazal, da lahko zmaguje tudi na etapnih dirkah. Ga v prihodnje vidite v takšni vlogi?
»Matej je zelo raznovrsten kolesar, lani je dobil tudi etapo na Giru, na klasiki Milano–Sanremo je dirkal izvrstno. Na vseh terenih je za ekipo izjemno dragocen, na nekaterih belgijskih klasikah bo on vodja ekipe, na drugih dirkah pa si fantje lahko le želijo pomočnika, kot je Matej.
Cilje bomo prilagajali njegovi formi, okvirno pa so že znani. V prvem delu sezone od njega največ pričakujemo na belgijskih klasikah, glavna bo dirka po Flandriji, nato se bo osredotočil na Tour. V drugem delu sezone bo dobil priložnost na etapnih dirkah, za zdaj razmišljamo o tem, da bo vsaj na dirki po Poljski dobil priložnost za lov na skupno zmago.«
Letos bo debitiral na dirki po Franciji. Kakšna vloga v ekipi mu bo pripadla na Touru?
»Nanj ne bomo računali v skupnem seštevku, bo pa gotovo imel v kakšni etapi priložnost v lovu na zmago. Po večini bo pomočnik kapetanom, a on ne bo pomočnik v prvih delih etap, bo eden ključnih mož v ekipi, ki bo s kapetani ostajal čim dlje in se morda podal tudi v kakšen pobeg.«
Lahko že razkrijete, s kakšno ekipo bo Bahrain Merida prišla na dirko po Sloveniji?
»O tem je še precej prezgodaj govoriti. Dirka po Sloveniji je v zelo natrpanem obdobju koledarja, ko sta na sporedu tudi dirka po Švici in kriterij Dauphine, obe zelo pomembni za pripravo na Tour. V Slovenijo si želim pripeljati močno ekipo z Mohoričem, dejansko pa bi bilo zanj bolje, da odpelje Dauphine in si v času dirke po Sloveniji privošči še zadnje višinske priprave.«
Bo Bahrajn ostal glavni sponzor ekipe?
»Vodilni v Bahrajnu so predvsem poslovneži, za svoj vložek želijo videti rezultate in s tem, kar smo v minulih dveh letih dosegli, so zelo zadovoljni. Zdaj smo v zadnjem letu pogodbe, obstajajo načelni dogovori, da nadaljujemo sodelovanje, a v tem trenutku ni še nič dokončnega.«
Katere dirke bodo letos zaznamovale Bahrain Merido?
»Zaradi Nibalija se največ govori o Giru in Touru, mi smo prepričani, da lahko zmaga na obeh preizkušnjah. Seveda ne bo lahko, a če ne bi verjeli v to, potem nima smisla, da dirko sploh začnemo. Na vsaki si želimo imeti nekoga, ki bo lovil vrhunski rezultat.«
Pomembna tema bo podaljšanje pogodbe z Nibalijem. Koliko možnosti je, da ostane v moštvu?
»Želja ekipe zagotovo je, da bi Vincenzo podaljšal pogodbo. Dejstvo je, da so njegove finančne zahteve zelo visoke, naše možnosti pa niso neomejene. Ponudili smo mu toliko, kot menimo, da si zasluži. Če si bo želel zamenjati okolje, mu tega ne moremo preprečiti, se pa zavedamo, da Bahrain Merida brez Nibalija bržkone nikoli ne bi nastala, zato bi radi, da ostane.«
V Sloveniji velikokrat slišimo, da Bahrain Meridi manjka le še Primož Roglič. Bi ga pripeljali v svoje vrste, če bi se znašel na trgu?
»Primož je zelo zanimiv kolesar, ne le za nas, temveč tudi za precej drugih ekip. To je odvisno predvsem od tega, ali si Primož želi Bahrain Merido izbrati za morebitni naslednji korak v karieri, kjer bi lahko še nadgradil svoje uspehe. Če bi izbral našo ekipo, sem prepričan, da bi našli dogovor. In to sploh ni odvisno od tega, če bi Nibali ostal v ekipi ali ne.«
Vaša nova slovenska okrepitev je Jan Tratnik. S čim vas je prepričal?
»Jana spremljam že dolgo, najprej kot zelo nadarjenega mladega kolesarja, nato se je iskal in ni dosegal tako dobrih rezultatov, a menim, da je bilo zanj zelo koristno, da se je za nekaj časa vrnil na srednjo raven, kjer je dozorel v zelo kakovostnega kolesarja. Pravi, da se odlično počuti v ekipi, prepričan sem, da bo še zrasel kot kolesar in pridobil samozavest, ki mu je včasih manjkala.«
Matej Mohorič je lani postal postal eden najvidnejših članov ekipe.
»Čakali smo, da bo Matej eksplodiral, in prepričan sem, da je bil to šele prvi korak. Matej je vedno vedel, kaj zmore, po zmagah pa mu je še zrasla samozavest, s katero bo v prihodnje še lažje in bolje dirkal. Njegovo obdobje šele prihaja, nikamor se mu ne mudi, lahko postane še precej boljši.«
V Nemčiji in na Binck Bank Touru je dokazal, da lahko zmaguje tudi na etapnih dirkah. Ga v prihodnje vidite v takšni vlogi?
»Matej je zelo raznovrsten kolesar, lani je dobil tudi etapo na Giru, na klasiki Milano–Sanremo je dirkal izvrstno. Na vseh terenih je za ekipo izjemno dragocen, na nekaterih belgijskih klasikah bo on vodja ekipe, na drugih dirkah pa si fantje lahko le želijo pomočnika, kot je Matej.
Cilje bomo prilagajali njegovi formi, okvirno pa so že znani. V prvem delu sezone od njega največ pričakujemo na belgijskih klasikah, glavna bo dirka po Flandriji, nato se bo osredotočil na Tour. V drugem delu sezone bo dobil priložnost na etapnih dirkah, za zdaj razmišljamo o tem, da bo vsaj na dirki po Poljski dobil priložnost za lov na skupno zmago.«
Letos bo debitiral na dirki po Franciji. Kakšna vloga v ekipi mu bo pripadla na Touru?
»Nanj ne bomo računali v skupnem seštevku, bo pa gotovo imel v kakšni etapi priložnost v lovu na zmago. Po večini bo pomočnik kapetanom, a on ne bo pomočnik v prvih delih etap, bo eden ključnih mož v ekipi, ki bo s kapetani ostajal čim dlje in se morda podal tudi v kakšen pobeg.«
Lahko že razkrijete, s kakšno ekipo bo Bahrain Merida prišla na dirko po Sloveniji?
»O tem je še precej prezgodaj govoriti. Dirka po Sloveniji je v zelo natrpanem obdobju koledarja, ko sta na sporedu tudi dirka po Švici in kriterij Dauphine, obe zelo pomembni za pripravo na Tour. V Slovenijo si želim pripeljati močno ekipo z Mohoričem, dejansko pa bi bilo zanj bolje, da odpelje Dauphine in si v času dirke po Sloveniji privošči še zadnje višinske priprave.«
Bo Bahrajn ostal glavni sponzor ekipe?
»Vodilni v Bahrajnu so predvsem poslovneži, za svoj vložek želijo videti rezultate in s tem, kar smo v minulih dveh letih dosegli, so zelo zadovoljni. Zdaj smo v zadnjem letu pogodbe, obstajajo načelni dogovori, da nadaljujemo sodelovanje, a v tem trenutku ni še nič dokončnega.«