FORMULA 1
Še huje mu je bilo pri srcu predlani v Monaku
V Mercedesu so se dvojne zmage veselili tudi na VN Bahrajna. Najhitrejšega na dirki Charlesa Leclerca upočasnile težave.
Odpri galerijo
LJUBLJANA – Mercedesova dirkača Lewis Hamilton in Valtteri Bottas sta po Melbournu dvojno zmago slavila tudi na veliki nagradi Bahrajna, toda moralni zmagovalec nedeljske puščavske preizkušnje v Sakhirju je bil vsekakor Charles Leclerc.
Ferrarijev vzhajajoči zvezdnik je namreč še deset krogov pred koncem druge letošnje dirke v formuli 1 zanesljivo vodil in bi skoraj zagotovo pridrvel v cilj s precejšnjo prednostjo, če ga ne bi upočasnile težave, tako da se je moral namesto krstne zmage sprijazniti s tretjim mestom.
Vendar ni šlo za okvaro baterije oziroma tako imenovane enote MGU-H v njegovem poskočnem vrancu SF90, kot se je sprva domnevalo, temveč za težavo na enem od valjev v motorju. Zaradi te je konjiček 21-letnega Monačana izgubil precej (konjskih) moči, tako v zadnjih krogih ni mogel več odbiti napadov Hamiltona in Bottasa.
Ko je Charles po razburljivi preizkušnji v Sakhirju izstopil iz svojega načetega ferrarija, je po ugotovitvi nekdanjega dirkača Marina Brudla, da bi moral njegov dirkalnik pravzaprav stati na prostoru za zmagovalce, le skomignil z rameni. »Če sem iskren, sem bil – ko so se pojavile težave – prepričan, da bo vse skupaj razneslo in sploh ne bom videl cilja,« je po dirki zaupal Leclerc in priznal, da je imel zaradi varnostnega avtomobila, ki je dobre tri kroge pred ciljem pripeljal na stezo zaradi pokvarjenih Renaultovih bolidov Nica Hülkenberga in Daniela Ricciarda ter na progi vztrajal do konca, veliko srečo.
Če ga ne bi bilo, bi se namreč težko obdržal na zmagovalnem odru, kajti v zadnjih krogih mu je začel za ovratnik že dihati tudi Red Bullov dirkač Max Verstappen, ki se je moral na koncu zadovoljiti z nehvaležnim četrtim mestom.
»Seveda sem izjemno razočaran, a to je del (moto)športa. Če dobro premislim, sem imel še srečo v nesreči. Ko se zdaj ozrem nazaj, sem vesel, da je prišel na progo varnostni avtomobil. Če ga ne bi bilo, dirke ne bi končal na tretjem mestu,« se je voznik iz Monte Carla tolažil s krstno uvrstitvijo na zmagovalni oder v kraljevskem avtomobilističnem razredu.
A kar se mu je predvčerajšnjim zgodilo v Bahrajnu, ni bilo najhujše, kar je doslej doživel v svoji karieri. »Ne, najbolj razočaran sem bil pred dvema letoma, ko sem na domači dirki formule 2 v Monaku zaradi težav izgubil zmago. Tokrat sem bil vsaj tretji in tako sploh prvič na slovesni razglasitvi v formuli 1. V tem bi rad čim bolj užival,« je še poudaril Leclerc, ki sta mu za prikazano predstavo športno čestitala tudi Hamilton in Bottas, rekoč, da bi si v nedeljo on zaslužil stati na vrhu.
»A pred teboj je še nadvse svetla prihodnost in še veliko zmag boš dosegel,« je Charlesa, ki je minuli konec tedna povsem zasenčil slovitejšega moštvenega sotekmovalca Sebastiana Vettla (5.), po rami potrepljal Hamilton, ki je predvčerajšnjim slavil že 74. zmago v najhitrejšem cirkusu. Naslednja dirka bo na sporedu 14. aprila v Šanghaju.
Ferrarijev vzhajajoči zvezdnik je namreč še deset krogov pred koncem druge letošnje dirke v formuli 1 zanesljivo vodil in bi skoraj zagotovo pridrvel v cilj s precejšnjo prednostjo, če ga ne bi upočasnile težave, tako da se je moral namesto krstne zmage sprijazniti s tretjim mestom.
Vendar ni šlo za okvaro baterije oziroma tako imenovane enote MGU-H v njegovem poskočnem vrancu SF90, kot se je sprva domnevalo, temveč za težavo na enem od valjev v motorju. Zaradi te je konjiček 21-letnega Monačana izgubil precej (konjskih) moči, tako v zadnjih krogih ni mogel več odbiti napadov Hamiltona in Bottasa.
V vodstvu ostaja BottasVrstni red (2/21):
1. V. Bottas (Fin, Mercedes) 44
2. L. Hamilton (VB, Mercedes) 43
3. M. Verstappen (Niz, Red Bull) 27
4. C. Leclerc (Mon, Ferrari) 26
5. S. Vettel (Nem, Ferrari) 22
6. K. Räikkönen (Fin, Alfa Romeo) 10
1. V. Bottas (Fin, Mercedes) 44
2. L. Hamilton (VB, Mercedes) 43
3. M. Verstappen (Niz, Red Bull) 27
4. C. Leclerc (Mon, Ferrari) 26
5. S. Vettel (Nem, Ferrari) 22
6. K. Räikkönen (Fin, Alfa Romeo) 10
Ko je Charles po razburljivi preizkušnji v Sakhirju izstopil iz svojega načetega ferrarija, je po ugotovitvi nekdanjega dirkača Marina Brudla, da bi moral njegov dirkalnik pravzaprav stati na prostoru za zmagovalce, le skomignil z rameni. »Če sem iskren, sem bil – ko so se pojavile težave – prepričan, da bo vse skupaj razneslo in sploh ne bom videl cilja,« je po dirki zaupal Leclerc in priznal, da je imel zaradi varnostnega avtomobila, ki je dobre tri kroge pred ciljem pripeljal na stezo zaradi pokvarjenih Renaultovih bolidov Nica Hülkenberga in Daniela Ricciarda ter na progi vztrajal do konca, veliko srečo.
Če ga ne bi bilo, bi se namreč težko obdržal na zmagovalnem odru, kajti v zadnjih krogih mu je začel za ovratnik že dihati tudi Red Bullov dirkač Max Verstappen, ki se je moral na koncu zadovoljiti z nehvaležnim četrtim mestom.
To je del (moto)športa
»Seveda sem izjemno razočaran, a to je del (moto)športa. Če dobro premislim, sem imel še srečo v nesreči. Ko se zdaj ozrem nazaj, sem vesel, da je prišel na progo varnostni avtomobil. Če ga ne bi bilo, dirke ne bi končal na tretjem mestu,« se je voznik iz Monte Carla tolažil s krstno uvrstitvijo na zmagovalni oder v kraljevskem avtomobilističnem razredu.
A kar se mu je predvčerajšnjim zgodilo v Bahrajnu, ni bilo najhujše, kar je doslej doživel v svoji karieri. »Ne, najbolj razočaran sem bil pred dvema letoma, ko sem na domači dirki formule 2 v Monaku zaradi težav izgubil zmago. Tokrat sem bil vsaj tretji in tako sploh prvič na slovesni razglasitvi v formuli 1. V tem bi rad čim bolj užival,« je še poudaril Leclerc, ki sta mu za prikazano predstavo športno čestitala tudi Hamilton in Bottas, rekoč, da bi si v nedeljo on zaslužil stati na vrhu.
»A pred teboj je še nadvse svetla prihodnost in še veliko zmag boš dosegel,« je Charlesa, ki je minuli konec tedna povsem zasenčil slovitejšega moštvenega sotekmovalca Sebastiana Vettla (5.), po rami potrepljal Hamilton, ki je predvčerajšnjim slavil že 74. zmago v najhitrejšem cirkusu. Naslednja dirka bo na sporedu 14. aprila v Šanghaju.