DIRKA

V Ilirski Bistrici spet blizu 300 km/h

V soboto in nedeljo že 24. GHD Petrol Ilirska Bistrica.
Fotografija: Patrik Zajelšnik se je pred kratkim izkazal z drugim mestom v Osnabrücku. FOTO: Bubel
Odpri galerijo
Patrik Zajelšnik se je pred kratkim izkazal z drugim mestom v Osnabrücku. FOTO: Bubel

LJUBLJANA – Upanje, da bi tudi v Sloveniji končno zgradili stezo za največje bencinske spektakle in z njo nekega lepega dne celo pri nas dočakali dirko v formuli 1, tli že zelo dolgo, toda možnosti za kaj takega so, roko na srce, izjemno majhne, če ne nične. A to še ne pomeni, da dirkaški zanesenjaki, ki jih na sončni strani Alp ni malo, ne morejo priti na svoj račun.
Patrik Zajelšnik se je pred kratkim izkazal z drugim mestom v Osnabrücku. FOTO: Bubel
Patrik Zajelšnik se je pred kratkim izkazal z drugim mestom v Osnabrücku. FOTO: Bubel

Največji približek kraljevskemu avtomobilističnemu razredu je bržkone gorskohitrostna dirka Petrol Ilirska Bistrica, ki bo na sporedu ta konec tedna (s tremi vožnjami za uradni trening v soboto od 10. ure naprej in dvema tekmovalnima v nedeljo ob 8.30 in 13. uri).

»To je največja avtomobilistična prireditev v Sloveniji, prihodnje leto pa bomo praznovali srebrno poroko,« je predsednik prireditvenega odbora Dagmar Šuster na včerajšnji novinarski konferenci ponosno napovedal že 24. dirko za evropsko prvenstvo na progi s startom v Ilirski Bistrici in ciljem v Šembijah (5,010 km), na kateri najhitrejši dirkači dosegajo povprečno hitrost približno 150 km/h.

»Največje hitrosti se gibljejo okrog 280 km/h, torej blizu 300 km/h,« je poudaril Šuster in pribil, da gre za najvišjo raven tekmovanja, saj gorskohitrostne preizkušnje ne poznajo svetovnega prvenstva. »Za letošnjo dirko se je prijavilo kar 213 voznikov iz desetih držav, kar je nov rekord,« je razkril Ferdo Poberžnik, ki že od vsega začetka kot direktor dirke bdi na spektaklom v Ilirski Bistrici.


Med slovenskimi dirkači (na start se jih bo v vseh razredih pripeljalo 47) so gostitelji konference omenili domačega matadorja Milana Bubniča (lancia delta integrale), Petra Marca (mitsubishi lancer), evropskega prvaka izpred sedmih let Aleša Preka (honda civic), Rada Raspeta (VW polo), Vladimirja Stankoviča (dallara T-2) in Patrika Zajelšnika (norma M20), ki je moral na nedavni preizkušnji za evropski pokal v Osnabrücku priznati premoč zgolj Sebastienu Petitu.

Francoski as bo po ocenah prirediteljev ob rojaku Fabienu Boudubanu (oba norma M20), izvrstnih Italijanih Faustu Bormoliniju (reynard K 02), Christianu Merliju (osella FA 30 zytec) ter seveda serijskemu zmagovalcu in rekorderju proge Simoneju Faggioliju (norma M20) med glavnimi kandidati za prvo mesto tudi v Ilirski Bistrici. 

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije