Za Tokio bo že preveč utrujen
Matej Mohorič si želi uspešno sezono 2020. Kot kaže, bo izpustil OI na Japonskem.
Odpri galerijo
Luka Pibernik in Domen Novak sta sezono 2020 pred dvema tednoma odprla v Avstraliji, včeraj sta v Savdski Arabiji prvič startala Grega Bole in Jan Tratnik (vsi Bahrain McLaren), drugi slovenski člani svetovne serije – z izjemo Primoža Rogliča – bodo prve letošnje tekmovalne kilometre prekolesarili danes.
Zaživele so tudi dirke v Evropi, najbolj zveneča zasedba bo na petdnevni dirki po Valencii, na kateri bodo tudi Tadej Pogačar, Jan Polanc (oba UAE), Luka Mezgec (Mitchelton Scott) in Matej Mohorič (Bahrain McLaren).
Od Slovencev med favorite uvrščajo Pogačarja, a blizu vrha bi rad končal tudi Mohorič, za katerega bo to prvi start po oktobrskem padcu na dirki po Hrvaški, pri katerem mu je počilo dvoje reber. »Poškodbo sem hitro pozdravil, motila me je le med zimskim premorom. Priprave sem opravil v celoti, storil sem korak naprej, upam, da se bo to pokazalo na dirkah,« je Mohorič povedal o pripravah v Španiji, na Hvaru, v Monte Carlu. Ob mili zimi ga je bilo mogoče srečati celo na domačih gorenjskih cestah.
Matej je imel lani, ko je slavil zmago na dirki po Poljski, obilico smole s padci, upa na uspešnejšo sezono, a je ne prepušča sreči. Vanjo je vložil veliko dela, slednje se je s prihodom novega solastnika ekipe iz sveta formule ena McLarna in z njim nekdanjega arhitekta uspehov Skya Roda Ellingwortha precej spremenilo.
»Na ekipnih pripravah smo delali več in bolj intenzivno, vse skupaj je bolj naporno, a je tako bolje, to danes zahteva kolesarstvo. Razlike se delajo pri podrobnostih, če ni vse pripravljeno v piko, je težko biti najboljši. Veliko pozornosti sem posvetil vzdržljivosti in vožnji v klanec, izgubil sem kakšen kilogram,« je dejal Mohorič, ki pri 185 cm zdaj tehta nekaj manj kot 70 kg.
Bo sadove dobrega dela žel že na prvi dirki? »Predvsem bi rad ugotovil, kam spadam trenutno, z enim očesom pa bom gledal na seštevek. Trasa mi sicer ni pisana na kožo. Kako sem treniral, bi rad pokazal na naslednjih preizkušnjah, dirke po Andaluziji, Strade Bianche, Milano-Sanremo in po Kataloniji so tiste, na katerih bom imel proste roke. Pozneje bo naš adut predvsem Mikel Landa, ki mu bom pomagal na dirkah po Baskiji in Romandiji, kriteriju Dauphine in Touru,« je razkril načrte, ki pripeljejo vse do olimpijskih iger v Tokiu, na katerih bo cestna dirka 25. julija, le šest dni po koncu francoske pentlje.
Mohoriča, kot kaže, ne bo v slovenski zasedbi na Daljnem vzhodu. »Ne vidim se na OI, menim, da bi bilo to zame prenaporno glede na program, ki ga imam. Pred OI me skoraj tri mesece ne bo doma. Ne vidim smisla, da bi v ponedeljek prišel iz Pariza in v torek šel na Japonsko. Ne bi bilo pošteno ne do reprezentančnega dresa ne do ekipe. Preveč bom utrujen, da bi bil lahko v oporo tistim, ki bodo poskušali doseči vrhunski rezultat,« se je Tokiu malodane že odpovedal Mohorič, ki bi po kakovosti in kolesarskem profilu spadal na seznam selektorja Andreja Hauptmana za hribovito olimpijsko traso. Podobna bo na septembrskem SP v Švici: »Če bom dobro pripravljen, bom nastopil na SP, če me bo selektor izbral.«
Zaživele so tudi dirke v Evropi, najbolj zveneča zasedba bo na petdnevni dirki po Valencii, na kateri bodo tudi Tadej Pogačar, Jan Polanc (oba UAE), Luka Mezgec (Mitchelton Scott) in Matej Mohorič (Bahrain McLaren).
Od Slovencev med favorite uvrščajo Pogačarja, a blizu vrha bi rad končal tudi Mohorič, za katerega bo to prvi start po oktobrskem padcu na dirki po Hrvaški, pri katerem mu je počilo dvoje reber. »Poškodbo sem hitro pozdravil, motila me je le med zimskim premorom. Priprave sem opravil v celoti, storil sem korak naprej, upam, da se bo to pokazalo na dirkah,« je Mohorič povedal o pripravah v Španiji, na Hvaru, v Monte Carlu. Ob mili zimi ga je bilo mogoče srečati celo na domačih gorenjskih cestah.
Matej je imel lani, ko je slavil zmago na dirki po Poljski, obilico smole s padci, upa na uspešnejšo sezono, a je ne prepušča sreči. Vanjo je vložil veliko dela, slednje se je s prihodom novega solastnika ekipe iz sveta formule ena McLarna in z njim nekdanjega arhitekta uspehov Skya Roda Ellingwortha precej spremenilo.
»Na ekipnih pripravah smo delali več in bolj intenzivno, vse skupaj je bolj naporno, a je tako bolje, to danes zahteva kolesarstvo. Razlike se delajo pri podrobnostih, če ni vse pripravljeno v piko, je težko biti najboljši. Veliko pozornosti sem posvetil vzdržljivosti in vožnji v klanec, izgubil sem kakšen kilogram,« je dejal Mohorič, ki pri 185 cm zdaj tehta nekaj manj kot 70 kg.
Najprej kapetan, nato pomočnik
Bo sadove dobrega dela žel že na prvi dirki? »Predvsem bi rad ugotovil, kam spadam trenutno, z enim očesom pa bom gledal na seštevek. Trasa mi sicer ni pisana na kožo. Kako sem treniral, bi rad pokazal na naslednjih preizkušnjah, dirke po Andaluziji, Strade Bianche, Milano-Sanremo in po Kataloniji so tiste, na katerih bom imel proste roke. Pozneje bo naš adut predvsem Mikel Landa, ki mu bom pomagal na dirkah po Baskiji in Romandiji, kriteriju Dauphine in Touru,« je razkril načrte, ki pripeljejo vse do olimpijskih iger v Tokiu, na katerih bo cestna dirka 25. julija, le šest dni po koncu francoske pentlje.
Mohoriča, kot kaže, ne bo v slovenski zasedbi na Daljnem vzhodu. »Ne vidim se na OI, menim, da bi bilo to zame prenaporno glede na program, ki ga imam. Pred OI me skoraj tri mesece ne bo doma. Ne vidim smisla, da bi v ponedeljek prišel iz Pariza in v torek šel na Japonsko. Ne bi bilo pošteno ne do reprezentančnega dresa ne do ekipe. Preveč bom utrujen, da bi bil lahko v oporo tistim, ki bodo poskušali doseči vrhunski rezultat,« se je Tokiu malodane že odpovedal Mohorič, ki bi po kakovosti in kolesarskem profilu spadal na seznam selektorja Andreja Hauptmana za hribovito olimpijsko traso. Podobna bo na septembrskem SP v Švici: »Če bom dobro pripravljen, bom nastopil na SP, če me bo selektor izbral.«