MOTO GP
Hitri ducati gre že mnogim v nos
Andrea Dovizioso najhitrejši na VN Katarja v razredu motoGP. Italijanski as za pičle 0,023 sekunde ugnal Marca Marqueza.
Odpri galerijo
LJUBLJANA • Italijanski motociklistični as Andrea Dovizioso je moral po nedeljskem podvigu na veliki nagradi Katarja, uvodni letošnji dirki za svetovno prvenstvo v razredu motoGP, še trepetati za svojo zmago. Zoper njegovo prvo mesto, ki si ga je izbojeval po razburljivem dvoboju s španskim branilcem lovorike Marcom Marquezom (Honda), pred katerim je imel na koncu pičle 0,023 sekunde naskoka, kar je najtesnejši razplet otvoritvene preizkušnje v sezono, so se namreč pritožili, češ da njegov ducati desmosedici GP19 ni bil v skladu s pravili. Zanimivo, da so se pod skupno pritožbo podpisali vodilni možje Honde, Suzukija, Aprilie in KTM, torej vseh ekip razen Yamahe. Zmotilo jih je predvsem manjše krilce pred zadnjim kolesom, ki ga ni videti v prvotno homologirani različici rdečega jeklenega konjička. Ker so pristojni zavrnili njihov protest, so se v omenjenih štirih moštvih pritožili še na prizivno razsodišče Mednarodne motociklistične zveze (FIA), ki bo proučila primer in svojo odločitev o morebitni kazni sporočila najpozneje do naslednje dirke konec meseca v Argentini.
Ducatijev športni direktor Paolo Ciabatti nima razumevanja za pritožbo tekmecev. »Ko sem slišal za njihov protest, nisem bil zares zaskrbljen; na koncu koncev so vsi že pred startom vedeli za naš dodatek na motorju. Vsak bi lahko torej dvignil prst in rekel: 'Ta del mi ni všeč. Ne strinjam se z njim. Potrebujem dodatna pojasnila ...' A nič od tega se ni zgodilo, po dirki pa je sledila pritožba,« je zmajeval z glavo Ciabatti. Nad potezo tekmecev je bil razočaran tudi Ducatijev drugi dirkač Danilo Petrucci. »Ko Ducati prinese kakšno novost, se sprva vsi pritožujejo. Potem si jo prizadevajo kopirati, če jim ne uspe, pa jo poskušajo prepovedati,« se je jezil 28-letni Italijan, ki je z zaostankom dobrih dveh sekund za moštvenim sotekmovalcem Doviziosom, Marquezom, Britancem Calom Crutchlowom (Honda, + 0,320), Špancem Alexom Rinsom (Suzuki, + 0,457) in italijanskim veteranom Valentinom Rossijem (Yamaha, + 0,600) v cilj katarske preizkušnje pridrvel na šestem mestu.
Ducatijev športni direktor Paolo Ciabatti nima razumevanja za pritožbo tekmecev. »Ko sem slišal za njihov protest, nisem bil zares zaskrbljen; na koncu koncev so vsi že pred startom vedeli za naš dodatek na motorju. Vsak bi lahko torej dvignil prst in rekel: 'Ta del mi ni všeč. Ne strinjam se z njim. Potrebujem dodatna pojasnila ...' A nič od tega se ni zgodilo, po dirki pa je sledila pritožba,« je zmajeval z glavo Ciabatti. Nad potezo tekmecev je bil razočaran tudi Ducatijev drugi dirkač Danilo Petrucci. »Ko Ducati prinese kakšno novost, se sprva vsi pritožujejo. Potem si jo prizadevajo kopirati, če jim ne uspe, pa jo poskušajo prepovedati,« se je jezil 28-letni Italijan, ki je z zaostankom dobrih dveh sekund za moštvenim sotekmovalcem Doviziosom, Marquezom, Britancem Calom Crutchlowom (Honda, + 0,320), Špancem Alexom Rinsom (Suzuki, + 0,457) in italijanskim veteranom Valentinom Rossijem (Yamaha, + 0,600) v cilj katarske preizkušnje pridrvel na šestem mestu.