FORMULA 1
Lauda s svojo oceno podžgal velike tekmece iz Maranella
Ferrarijeva zvezdnika Sebastian Vettel in Kimi Räikkönen z naskokom najhitrejša na testiranjih v Barceloni.
Odpri galerijo
LJUBLJANA – Niki Lauda, predsednik nadzornega odbora pri Mercedesu, v prejšnjih štirih sezonah prevladujočega moštva v formuli 1, je dodobra podžgal velike tekmece iz Maranella. Le dan po tistem, ko je izjavil, da Ferrari letos (še) nima konkurenčnega dirkalnika za vrh, je Sebastian Vettel s časom 1:17,182 odpeljal nov rekord steze v Montmelu pri Barceloni. Da njegov dosežek ni bil naključen, je zadnji dan testiranja v Kataloniji s poskočnim vrancem SF71H potrdil še Kimi Räikkönen, ki je za moštvenim sotekmovalcem zaostal za vsega 0,039 sekunde. Toda 30-letni Nemec je kljub temu pred startom nove sezone, ki se bo že po tradiciji 25. t. m. začela z veliko nagrado Avstralije v Melbournu, precej zadržan. »Dnevi, ki sem jih preživel v dirkalniku, so mi seveda ogromno pomagali pri njegovem razumevanju, vendar pa obstaja nekaj ugank, ki jih moramo še razrešiti,« je omenil Vettel in na vprašanje, kakšne uganke je imel v mislih, odvrnil: »Tega vam pa ne bom zaupal. To je naša skrivnost!«
Da bi se lahko prevlada srebrnih puščic nadaljevala, so prepričani tudi ustvarjalci nemške revije Auto, Motor und Sport, ki so primerjali čase Bottasa, Vettla in Maxa Verstappna (Red Bull-Renault), ko so simulirali dirko oziroma vozili s polnimi posodami za gorivo. Pri tem so prišli do ugotovitve, da je bil 28-letni Finec v povprečju hitrejši za nič manj kot sekundo. Mercedesu pred odhodom na celino tam spodaj vlogo favorita prepušča tudi Vettel. »Čeprav nihče ne ve natančno, kaj počnejo v drugih moštvih, se vendarle zdi, da sta Lewis in Valtteri za zdaj še spredaj. Minuli teden sta namreč na dirkališču delovala izjemno močna,« je presodil štirikratni svetovni prvak (z Red Bullom v sezonah 2010, 2011, 2012 in 2013), ki sanja o tem, da bi si lovoriko pridirkal tudi s Ferrarijem.
»Ker je dirkalnik deloval brez večjih težav, smo lahko opravili vse, kar smo si zamislili. To je bil za nas vsekakor pozitiven test,« je bil 33-letni as iz Stevenagea pri Londonu zadovoljen z vzdržljivostjo srebrne puščice, pripomb pa ni imel niti nad njeno hitrostjo. Ravno nasprotno. »S polnim rezervoarjem sem dosegal čase 1:19, torej takšne kot v lanskih kvalifikacijah pred veliko nagrado Španije,« je razkril Hamilton, ki kljub vsemu ni znal ovrednotiti, kje so v primerjavi s Ferrarijem in Red Bullom. Kot je še dejal, tega tudi ne bomo izvedeli pred uvodno dirko v Melbournu, kjer bodo prvič letos v vseh moštvih položili vse karte na mizo.
Alonso s tretjim dosežkom
Za obema Ferrarijevima zvezdnikoma, ki sta najboljše čase odpeljala z najmehkejšo različico pnevmatik, so se zvrstili Fernando Alonso (McLaren-Renault, + 0,602), Daniel Ricciardo (Red Bull-Renault, + 0,857), Carlos Sainz (Renault, + 0,910) itn. Mercedesova asa Lewis Hamilton (+ 1,218) in Valtteri Bottas (+ 1,378) sta pristala na osmem oziroma desetem mestu, a ker sta večinoma vozila s tršimi gumami, jima večina poznavalcev kraljevskega avtomobilističnega razreda kljub vsemu še vedno pripisuje največ možnosti za osvojitev naslova svetovnega prvaka.Da bi se lahko prevlada srebrnih puščic nadaljevala, so prepričani tudi ustvarjalci nemške revije Auto, Motor und Sport, ki so primerjali čase Bottasa, Vettla in Maxa Verstappna (Red Bull-Renault), ko so simulirali dirko oziroma vozili s polnimi posodami za gorivo. Pri tem so prišli do ugotovitve, da je bil 28-letni Finec v povprečju hitrejši za nič manj kot sekundo. Mercedesu pred odhodom na celino tam spodaj vlogo favorita prepušča tudi Vettel. »Čeprav nihče ne ve natančno, kaj počnejo v drugih moštvih, se vendarle zdi, da sta Lewis in Valtteri za zdaj še spredaj. Minuli teden sta namreč na dirkališču delovala izjemno močna,« je presodil štirikratni svetovni prvak (z Red Bullom v sezonah 2010, 2011, 2012 in 2013), ki sanja o tem, da bi si lovoriko pridirkal tudi s Ferrarijem.
Ne more še reči, ali je diva
To mu bo poskušal tudi letos preprečiti branilec naslova najboljšega Hamilton, s katerim sta že lani uprizorila več nadvse vročih dvobojev na stezi. Angleški šampion sicer (še) ne ve, kaj lahko pričakuje od prihajajoče sezone. »Z letošnjo srebrno puščico se šele spoznavava. Zato ne morem reči, ali je tudi diva, kakor je naš lanski bolid poimenoval vodja ekipe Toto Wolff, ki pa ga – zanimivo – sploh ni vozil,« je Hamilton povedal o mercedesu W09 EQ Power+ in pristavil, da so odlično izkoristili preizkus v Barceloni.»Ker je dirkalnik deloval brez večjih težav, smo lahko opravili vse, kar smo si zamislili. To je bil za nas vsekakor pozitiven test,« je bil 33-letni as iz Stevenagea pri Londonu zadovoljen z vzdržljivostjo srebrne puščice, pripomb pa ni imel niti nad njeno hitrostjo. Ravno nasprotno. »S polnim rezervoarjem sem dosegal čase 1:19, torej takšne kot v lanskih kvalifikacijah pred veliko nagrado Španije,« je razkril Hamilton, ki kljub vsemu ni znal ovrednotiti, kje so v primerjavi s Ferrarijem in Red Bullom. Kot je še dejal, tega tudi ne bomo izvedeli pred uvodno dirko v Melbournu, kjer bodo prvič letos v vseh moštvih položili vse karte na mizo.