POD ENIM OKRILJEM
Najboljši jadralci zbrani v Portorožu
Start regate 'Go to Barcolana from Slovenia' je bil izpred hotela Kempinski Palace Portorož, ambasador letošnje reli regate pa je ponovno Vasilij Žbogar, eden najuspešnejših slovenskih jadralcev in prejemnik večjega števila olimpijskih odličij.
Odpri galerijo
Hotel Kempinski Palace Portorož in MK Group sta bila tudi letos partnerja regati Go to Barcolana in največji svetovni regrati "Barcolana", ki vsako leto združi najboljše svetovne jadralce. MK Group s to potezo potrjuje svojo namero, da ostaja v Sloveniji prisotna kot strateški partner in pri nadaljnjem razvoju turizma v celotni regiji. Letos je na reli regati Go to Barcolana lansko zmago ponovil krmar Miloš Radonjić z jadrnico Shining, drugi je bil tako kot lani Slovenec Dušan Puh z Adriatic Europo.
Nedeljska Barcolana se je za Slovence zaključila sanjsko, z zmago Gašperja Vinčeca, ki je z jadrnico Way of life presenetil vse. Po desetih letih so slovenski jadralci ponovno stopili na vrh svetovanega jadranja.
Prestiž svetovnega slovesa
Kai Behrens, generalni direktor hotela Kempinski Palace Portorož, je povedal, da je „Barcolana 51“ ena najbolj prestižnih svetovnih jadralnih regat in dodal, da je ponosen, ker je hotel Kempinski Palace Portorož že drugo leto zapored del tega prestižnega dogodka.
"MK Group kot ena vodilnih hotelskih družb v regiji aktivno prispeva k razvoju slovenskega turizma, kar uvršča Portorož med najprestižnejše turistične kraje na tem delu Jadrana," je povedala Jelena Baronik v imenu MK Group in dodala, da je strateška zaveza MK Group, da podpira lokalne skupnosti in prireditve, s katerimi bodo destinacije, v katerih hoteli delujejo, še bolj prepoznavne in privlačne za turiste. Ravno to je eden od razlogov, zakaj sta MK Group in hotel Kempinski Palace Portorož tudi letos v Portorož pripeljala jadralno regato Go to Barcolana."
Jadralni turizem je del luksuznega turizma
Kako pomembna je podpora MK Group lokalni skupnosti in samemu Portorožu je pojasnil Igor Novel, direktor turistične organizacije Portorož: „Hotel Kempinski Palace Portorož je član Turistične organizacije Portorož in aktivno sodeluje pri razvojnih projektih destinacije. Podpiramo odločitev MK Group, da sponzorira jadralno regato Go to Barcolana, saj je podpora jadralnemu turizmu, kot delu razvoja športnega in luksuznega turizma, ena glavnih točk naše razvojne strategije.“
MK Group ima sicer v večinski in manjšinski lasti razpolaga s 14 hoteli v Srbiji, Sloveniji, na Hrvaškem in v Črni gori, letališčem v Portorožu in golf igriščem v Savudriji. Posebnega pomena za turistično divizijo MK Group je sodelovanje s priznanimi svetovnimi blagovnimi znamkami, kot sta Kempinski in Sheraton.
Nedeljska Barcolana se je za Slovence zaključila sanjsko, z zmago Gašperja Vinčeca, ki je z jadrnico Way of life presenetil vse. Po desetih letih so slovenski jadralci ponovno stopili na vrh svetovanega jadranja.
Prestiž svetovnega slovesa
Kai Behrens, generalni direktor hotela Kempinski Palace Portorož, je povedal, da je „Barcolana 51“ ena najbolj prestižnih svetovnih jadralnih regat in dodal, da je ponosen, ker je hotel Kempinski Palace Portorož že drugo leto zapored del tega prestižnega dogodka.
"MK Group kot ena vodilnih hotelskih družb v regiji aktivno prispeva k razvoju slovenskega turizma, kar uvršča Portorož med najprestižnejše turistične kraje na tem delu Jadrana," je povedala Jelena Baronik v imenu MK Group in dodala, da je strateška zaveza MK Group, da podpira lokalne skupnosti in prireditve, s katerimi bodo destinacije, v katerih hoteli delujejo, še bolj prepoznavne in privlačne za turiste. Ravno to je eden od razlogov, zakaj sta MK Group in hotel Kempinski Palace Portorož tudi letos v Portorož pripeljala jadralno regato Go to Barcolana."
Jadralni turizem je del luksuznega turizma
Kako pomembna je podpora MK Group lokalni skupnosti in samemu Portorožu je pojasnil Igor Novel, direktor turistične organizacije Portorož: „Hotel Kempinski Palace Portorož je član Turistične organizacije Portorož in aktivno sodeluje pri razvojnih projektih destinacije. Podpiramo odločitev MK Group, da sponzorira jadralno regato Go to Barcolana, saj je podpora jadralnemu turizmu, kot delu razvoja športnega in luksuznega turizma, ena glavnih točk naše razvojne strategije.“
MK Group ima sicer v večinski in manjšinski lasti razpolaga s 14 hoteli v Srbiji, Sloveniji, na Hrvaškem in v Črni gori, letališčem v Portorožu in golf igriščem v Savudriji. Posebnega pomena za turistično divizijo MK Group je sodelovanje s priznanimi svetovnimi blagovnimi znamkami, kot sta Kempinski in Sheraton.