Nisem še pokazal vsega!
Scott Redding, dirkač svetovnega prvenstva razreda worldSBK, načrtuje osvojitev naslova prvaka, pri čemer si bo pomagal z izkušnjami v razredu motoGP.
Odpri galerijo
Scott Redding iz angleškega Gloucestra je lani v britanskem prvenstvu BSB s svojim ducatijem panigale V4 R prikazal veliko borbenosti, letos pa se je takoj zavihtel na vrh s svojo novo ekipo Aruba.it Ducati WorldSBK. Na zadnji dan testiranja razreda worldSBK na dirkališču MotorLand Aragon v Španiji je postavil najhitrejši čas.
Še več, na odprtju sezone na Philip Islandu v Avstraliji je stal na stopničkah v vseh dirkah in tako zaseda drugo mesto v svetovnem prvenstvu razreda superbike (worldSBK).
Scott je nekdanji dirkač razreda motoGP. Je hiter, spreten, samozavesten. Zunaj steze tudi karizmatičen. Ima torej vse, kar je potrebno za osvojitev naslova svetovnega prvaka. Preden je odletel proti Avstraliji, smo ga ujeli in povprašali o njegovi bližnji prihodnosti.
Ko so se ure na prvem testiranju worldSBK v Aragonu ustavile, je bilo vaše ime na vrhu prikazovalnikov merjenja časa. To je zagotovo odličen rezultat. Predvidevam, da ste zaradi tega lahko dovolj samozavestni. Kaj menite?
Da, sem kar samozavesten, predvsem zato, ker sem lani zmagal na britanskem superbike prvenstvu. To, da sem prvi dan testiranja dosegel drugi najhitrejši čas in naslednji dan med samimi hitrimi fanti končal z najboljšim časom, nam je dalo vedeti, da smo odlično opravili svoje delo.
Lansko sezono ste sklenili z osvojitvijo britanskega prvenstva superbike.
Zmagati na britanskem prvenstvu superbike je bilo res dobro. To je bil samo del mojega načrta. Naredil sem tisto, kar sem moral, da se dokažem. Zdaj imam tovarniški motocikel, s katerim bom tekmoval v svetovnem prvenstvu razreda superbike. Načrtujem osvojitev naslova, sem točno tam, kjer moram biti v tem trenutku.
Kakšen je ducati panigale V4R, s katerim ste osvojili britanski naslov, v primerjavi z ducatijem V4R, ki ga vozite to sezono?
Gre za podoben motocikel. Na svetovnem prvenstvu superbike sicer uporabljamo večje pnevmatike, drugačno elektroniko in izpušni sistem, ker dopuščajo glasnejši motocikel. Dirkač ima na voljo tudi nekaj nadzora nad elektroniko in pnevmatikami, ki nam dajejo malo več oprijema in podpore. V bistvu je pri superbiku na svetovni ravni vse bolj izpopolnjeno, osnova motocikla pa je enaka.
Kaj menite o konkurentih? Prvi je vaš moštveni kolega Chaz Davies, pa Jonathan Rea, Michael van der Mark in preostali dirkači, s katerimi ste bili v Aragonu.
Predvsem me je zanimalo, ali se bom lahko kosal z njimi. Če sem iskren, vem, da jih lahko premagam. Tako trenutno razmišljam. Ne želim zveneti preveč domišljavo, ampak če sem iskren, sem prepričan, da jih lahko premagam. Ne bi se lotil tega izziva, če bi vedel, da ne morem zmagati. To seveda ne bo preprosto, saj je moj glavni konkurent Jonathan Rea, petkratni svetovni prvak, ki tekmuje na podobnem motociklu in z isto ekipo že vse od začetka v tem prvenstvu. Počutim se, da lahko izzovem te fante. Ko z njimi dirkam pod enakimi pogoji, vidim, da sem jim pravzaprav kos, in to je zame dovolj.
MotoGP, british superbike in zdaj še world superbike. Seznam prvenstev, v katerih ste nastopali, je kar dolg. V letošnjo sezono vstopate torej dokaj suvereno.
Največ, kar sem pridobil v motoGP, je pravzaprav dirkaško znanje in moj motocikel. Izkušnje, ki sem jih pridobil na dirkah v tistem razredu, in obvladovanje elektronike so mi seveda v pomoč. V motoGP sem preživel nekaj let in vsak dan sem se poskušal nečesa naučiti. Zdaj je prišel čas, da to unovčim.
Ducati že deset let ni osvojil naslova. Ali ste lahko vi tisti, ki bo veliki pokal pripeljal nazaj v Italijo?
Rad bi bil tisti, ki bi mu to uspelo. Meni in ekipi pa tudi znamki iz Bologne bi to veliko pomenilo. Odprlo bi mi še nekaj vrat. Kot sem že rekel, če ne bi mislil, da imam priložnost, tega ne bi počel. Verjamem, da sem tega sposoben. Moj motocikel je eden najboljših v igri. Alvaro Bautista je lani na njem zmagal na štirinajstih dirkah. Nekaj stvari bi lahko naredili drugače, da bi že lani osvojili naslov, vendar je, kar je. Zdaj imam to priložnost in želim narediti vse, kar lahko, da se borim zanj. To ne bo preprosto, toda vem, da imam lepo priložnost. Resnično čutim, da Ducati verjame vame in da lahko zmagam. Vem, da mi stoji ob strani.
Največ, kar sem pridobil v motoGP, je dirkaško znanje in moj motocikel.
Še več, na odprtju sezone na Philip Islandu v Avstraliji je stal na stopničkah v vseh dirkah in tako zaseda drugo mesto v svetovnem prvenstvu razreda superbike (worldSBK).
Čutim, da Ducati verjame vame in da lahko zmagam.
Scott je nekdanji dirkač razreda motoGP. Je hiter, spreten, samozavesten. Zunaj steze tudi karizmatičen. Ima torej vse, kar je potrebno za osvojitev naslova svetovnega prvaka. Preden je odletel proti Avstraliji, smo ga ujeli in povprašali o njegovi bližnji prihodnosti.
Ko so se ure na prvem testiranju worldSBK v Aragonu ustavile, je bilo vaše ime na vrhu prikazovalnikov merjenja časa. To je zagotovo odličen rezultat. Predvidevam, da ste zaradi tega lahko dovolj samozavestni. Kaj menite?
Da, sem kar samozavesten, predvsem zato, ker sem lani zmagal na britanskem superbike prvenstvu. To, da sem prvi dan testiranja dosegel drugi najhitrejši čas in naslednji dan med samimi hitrimi fanti končal z najboljšim časom, nam je dalo vedeti, da smo odlično opravili svoje delo.
Lansko sezono ste sklenili z osvojitvijo britanskega prvenstva superbike.
Zmagati na britanskem prvenstvu superbike je bilo res dobro. To je bil samo del mojega načrta. Naredil sem tisto, kar sem moral, da se dokažem. Zdaj imam tovarniški motocikel, s katerim bom tekmoval v svetovnem prvenstvu razreda superbike. Načrtujem osvojitev naslova, sem točno tam, kjer moram biti v tem trenutku.
Kakšen je ducati panigale V4R, s katerim ste osvojili britanski naslov, v primerjavi z ducatijem V4R, ki ga vozite to sezono?
Gre za podoben motocikel. Na svetovnem prvenstvu superbike sicer uporabljamo večje pnevmatike, drugačno elektroniko in izpušni sistem, ker dopuščajo glasnejši motocikel. Dirkač ima na voljo tudi nekaj nadzora nad elektroniko in pnevmatikami, ki nam dajejo malo več oprijema in podpore. V bistvu je pri superbiku na svetovni ravni vse bolj izpopolnjeno, osnova motocikla pa je enaka.
Kaj menite o konkurentih? Prvi je vaš moštveni kolega Chaz Davies, pa Jonathan Rea, Michael van der Mark in preostali dirkači, s katerimi ste bili v Aragonu.
Predvsem me je zanimalo, ali se bom lahko kosal z njimi. Če sem iskren, vem, da jih lahko premagam. Tako trenutno razmišljam. Ne želim zveneti preveč domišljavo, ampak če sem iskren, sem prepričan, da jih lahko premagam. Ne bi se lotil tega izziva, če bi vedel, da ne morem zmagati. To seveda ne bo preprosto, saj je moj glavni konkurent Jonathan Rea, petkratni svetovni prvak, ki tekmuje na podobnem motociklu in z isto ekipo že vse od začetka v tem prvenstvu. Počutim se, da lahko izzovem te fante. Ko z njimi dirkam pod enakimi pogoji, vidim, da sem jim pravzaprav kos, in to je zame dovolj.
MotoGP, british superbike in zdaj še world superbike. Seznam prvenstev, v katerih ste nastopali, je kar dolg. V letošnjo sezono vstopate torej dokaj suvereno.
Največ, kar sem pridobil v motoGP, je pravzaprav dirkaško znanje in moj motocikel. Izkušnje, ki sem jih pridobil na dirkah v tistem razredu, in obvladovanje elektronike so mi seveda v pomoč. V motoGP sem preživel nekaj let in vsak dan sem se poskušal nečesa naučiti. Zdaj je prišel čas, da to unovčim.
Ducati že deset let ni osvojil naslova. Ali ste lahko vi tisti, ki bo veliki pokal pripeljal nazaj v Italijo?
Rad bi bil tisti, ki bi mu to uspelo. Meni in ekipi pa tudi znamki iz Bologne bi to veliko pomenilo. Odprlo bi mi še nekaj vrat. Kot sem že rekel, če ne bi mislil, da imam priložnost, tega ne bi počel. Verjamem, da sem tega sposoben. Moj motocikel je eden najboljših v igri. Alvaro Bautista je lani na njem zmagal na štirinajstih dirkah. Nekaj stvari bi lahko naredili drugače, da bi že lani osvojili naslov, vendar je, kar je. Zdaj imam to priložnost in želim narediti vse, kar lahko, da se borim zanj. To ne bo preprosto, toda vem, da imam lepo priložnost. Resnično čutim, da Ducati verjame vame in da lahko zmagam. Vem, da mi stoji ob strani.