MARKETINŠKA POTEZA

Na SP v Katarju prepoved točenja alkohola: poglejte, kaj bo naredilo pivovarsko podjetje (FOTO)

Zaradi katarske prepovedi strežbe alkohola na vseh stadionih se je podjetje znašlo v težavah.
Fotografija: Navijači v baru Budweiser med odprtjem festivala navijačev. FOTO: Marko Djurica, Reuters
Odpri galerijo
Navijači v baru Budweiser med odprtjem festivala navijačev. FOTO: Marko Djurica, Reuters

Ameriško pivovarsko podjetje Budweiser, eden od uradnih sponzorjev svetovnega nogometnega prvenstva, se je zaradi katarske prepovedi strežbe alkohola na vseh stadionih znašlo v težavah. Zato so se odločili za zanimivo marketinško potezo.

Svetovno prvenstvo v nogometu – Katar 2022. FOTO: Hannah Mckay, Reuters
Svetovno prvenstvo v nogometu – Katar 2022. FOTO: Hannah Mckay, Reuters

Budweiser lahko zaradi prepovedi strežbe alkohola na stadionih v Katarju po novem streže le še brezalkoholno pivo, zato je na twitterju objavil, da bo vse zaloge piva, dobavljenega v Katar, namenil zmagovalcu svetovnega prvenstva. »Nov dan, nov tvit. Zmagovalna ekipa bo dobila pivo. Kdo ga bo dobil?«

Lahko izgubijo kar 40 milijonov funtov

Budweiser bi moral zagotoviti pijačo na stadionih in v navijaških conah v Katarju, a so vodilni možje Fife pod pritiskom katarskih oblasti popustili in potrdili, da se na nobenem stadionu ne bo prodajal alkohol, kar bi lahko podjetje stalo kar 40 milijonov funtov. Na tisoče pločevink piva je ostalo neuporabljenih in nakopičenih v skladišču v Dohi. Podjetje bo najbrž zahtevalo odškodnino od Fife, saj lahko pivo postrežejo znotraj območij za navijače, ki obkrožajo vsak stadion, kjer so bile plačane vstopnice, ne pa na tribunah ali v dvoranah stadiona.

Budweiser ima sicer s Fifo sklenjen posel v vrednosti približno 65 milijonov funtov za to svetovno prvenstvo, pa tudi za svetovno prvenstvo 2026 v Mehiki, Kanadi in ZDA.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije