EUROPA DONNA
S pomočjo športa na glas o raku dojk
Akcije in aktivnosti Europe Donne so podprli številni slovenski športni klubi in posamezniki.
Odpri galerijo
Rožnati oktober je mednarodni mesec ozaveščanja o raku dojk, ki je najpogostejša oblika raka pri ženskah. V Sloveniji vsako leto zboli približno 1300 žensk in do 15 moških.
Zato je nujno ozaveščanje, pri tem pa aktivno vlogo odigrajo tudi športnice in športniki!
»Vsako leto nas poišče več športnih klubov, ki bi radi na simboličen način podprli rožnati oktober, mesec ozaveščanja o raku dojk,« nam povedo v Združenju Europa Donna Slovenija.
Košarkarji Petrol Olimpije Ljubljana so na zadnji domači tekmi zaigrali v posebnih dresih z rožnatimi pentljami in številkami roza barve. Sponzorje bodo pozvali, naj vsak odkupi enega izmed dresov, zbrane donacije pa bodo predali na eni od oktobrskih tekem. RK Krim Mercator je v sodelovanju z Europo Donno Slovenija na tekmi proti nemški ekipi Thüringer HC opozarjal na pomen boja proti raku dojk.
Ta vikend bodo kamenček v mozaik ozaveščanja dodali še hokejisti HK SŽ Olimpija. Tekma proti prvaku lige bo obarvana rožnato. Začetni plošček bo pripadel Jani Koteska, članici Europe Donne Slovenija. Hokejisti bodo imeli na tekmi na dresih rožnato pentljo.
Tudi Odbojkarski klub Nova KBM Branik se pridružuje ozaveščanju o boju proti raku dojk in v ta namen bodo punce oktobra nosile posebno majico #weThinkPink. Za obraz akcije so izbrali uspešno študentko medicine Izo Mlakar. Podporo aktivnostim v podporo rožnatemu oktobru je izrazil tudi alpski smučar Miha Hrobat, na prenovljeni spletni strani je objavil rožnato pentljo, na družabnih omrežjih pa nekaj podob rožnato obarvanih smučarskih palic.
RK Celje Pivovarna Laško je že lani imel rožnate drese v podporo rožnatem oktobru, dve tekmi v mesecu so posvetili ozaveščanju o raku dojk, del kupnine od prodaje vstopnic za tekmi lige prvakov in Seha lige pa so namenil za Združenje Europa Donna Slovenije. Letos akcijo nadaljujejo.
Nogometna zveza Slovenije in Europa Donna, slovensko združenje za boj proti raku dojk, sta lani združili moči v ozaveščanju o problematiki raka dojk. Nogometna zveza Slovenije je za lansko kampanjo #zmagjevečvrst dobila tudi nagrado sporto.
Zato je nujno ozaveščanje, pri tem pa aktivno vlogo odigrajo tudi športnice in športniki!
Vedno večje zanimanje
»Vsako leto nas poišče več športnih klubov, ki bi radi na simboličen način podprli rožnati oktober, mesec ozaveščanja o raku dojk,« nam povedo v Združenju Europa Donna Slovenija.
Košarkarji tretjič zapored
Košarkarji Petrol Olimpije Ljubljana so na zadnji domači tekmi zaigrali v posebnih dresih z rožnatimi pentljami in številkami roza barve. Sponzorje bodo pozvali, naj vsak odkupi enega izmed dresov, zbrane donacije pa bodo predali na eni od oktobrskih tekem. RK Krim Mercator je v sodelovanju z Europo Donno Slovenija na tekmi proti nemški ekipi Thüringer HC opozarjal na pomen boja proti raku dojk.
Hokejisti, mariborske odbojkarice in Miha Hrobat
Ta vikend bodo kamenček v mozaik ozaveščanja dodali še hokejisti HK SŽ Olimpija. Tekma proti prvaku lige bo obarvana rožnato. Začetni plošček bo pripadel Jani Koteska, članici Europe Donne Slovenija. Hokejisti bodo imeli na tekmi na dresih rožnato pentljo.
Vsako leto nas poišče več športnih klubov.
Tudi Odbojkarski klub Nova KBM Branik se pridružuje ozaveščanju o boju proti raku dojk in v ta namen bodo punce oktobra nosile posebno majico #weThinkPink. Za obraz akcije so izbrali uspešno študentko medicine Izo Mlakar. Podporo aktivnostim v podporo rožnatemu oktobru je izrazil tudi alpski smučar Miha Hrobat, na prenovljeni spletni strani je objavil rožnato pentljo, na družabnih omrežjih pa nekaj podob rožnato obarvanih smučarskih palic.
Nagrada za NZS
RK Celje Pivovarna Laško je že lani imel rožnate drese v podporo rožnatem oktobru, dve tekmi v mesecu so posvetili ozaveščanju o raku dojk, del kupnine od prodaje vstopnic za tekmi lige prvakov in Seha lige pa so namenil za Združenje Europa Donna Slovenije. Letos akcijo nadaljujejo.
Nogometna zveza Slovenije in Europa Donna, slovensko združenje za boj proti raku dojk, sta lani združili moči v ozaveščanju o problematiki raka dojk. Nogometna zveza Slovenije je za lansko kampanjo #zmagjevečvrst dobila tudi nagrado sporto.