Smrt nogometaša, kriv je pilot
Preiskava pokazala, da pilot ni imel veljavnega dovoljenja.
Odpri galerijo
Uradna preiskava letalske nesreče, v kateri je življenje izgubil argentinski nogometaš Emiliano Sala, takrat član Cardiffa v angleški premier ligi, je pokazala, da niti pilot niti letalo nista imela ustreznih dovoljenj za izvajanje komercialnega prometa.
Preiskovalna enota za letalske nesreče (AAIB) je danes objavila uradno poročilo o letalski nesreči letala Piper Malibu nad Rokavskim prelivom 21. januarja 2019.
V njem je zapisano, da pilot David Ibbotson ni imel več veljavnega dovoljenja za upravljanje za komercialne polete z letali, obenem pa tudi letalo ni imelo dovoljenja za polete.
»Izguba nadzora nad letalom se je zgodila, ker polet ni bil opravljen z varnostnimi standardi za komercialne polete,« so zapisali v poročilu in besede podkrepili z dejstvom, da je polet potekal v slabih razmerah, z nizko stopnjo vidljivosti ter da se pilot ni usposabljal v takih pogojih.
Obenem so truplo nogometaša, ki je le dva dneva pred nesrečo prestopil iz Nantesa v Cardiff, našli 7. februarja z znaki zastrupitve z ogljikovim monoksidom.
V poročilu je še zapisano, da letalo ni imelo senzorjev za vsebnost ogljikovega monoksida v kabini, zaradi česar pilot ni imel možnosti predčasno prekiniti leta.
Preiskovalna enota za letalske nesreče (AAIB) je danes objavila uradno poročilo o letalski nesreči letala Piper Malibu nad Rokavskim prelivom 21. januarja 2019.
V njem je zapisano, da pilot David Ibbotson ni imel več veljavnega dovoljenja za upravljanje za komercialne polete z letali, obenem pa tudi letalo ni imelo dovoljenja za polete.
»Izguba nadzora nad letalom se je zgodila, ker polet ni bil opravljen z varnostnimi standardi za komercialne polete,« so zapisali v poročilu in besede podkrepili z dejstvom, da je polet potekal v slabih razmerah, z nizko stopnjo vidljivosti ter da se pilot ni usposabljal v takih pogojih.
Obenem so truplo nogometaša, ki je le dva dneva pred nesrečo prestopil iz Nantesa v Cardiff, našli 7. februarja z znaki zastrupitve z ogljikovim monoksidom.
V poročilu je še zapisano, da letalo ni imelo senzorjev za vsebnost ogljikovega monoksida v kabini, zaradi česar pilot ni imel možnosti predčasno prekiniti leta.