Za šport ni izgubljenega položaja
Tomaž Ambrožič iz Sport Media Focus verjame v moč športa. Koronavirus počil prenapihnjeni balon, čas za globalno solidarnost.
Odpri galerijo
Na prvo žogo, ko se šport na planetu naenkrat ustavi, človek najprej pomisli nase, češ kaj pa zdaj, ko ne bo tekem. Kot pravi Tomaž Ambrožič, direktor agencije Sport Media Focus, je stvar zaradi koronavirusa veliko bolj kompleksna in bo imela dolgoročne posledice. Dodaja, da je ravno šport tisti, ki je po naravi kljubovalen in zna postaviti stvari na pravo mesto. Ker daje ljudem nekaj več – navdih.
»Zdaj se bo pokazalo, da je šport v bistvu velik posel in da je večji, kot si večina predstavlja. V zadnjih 50 letih se je razvil v zelo pomembno gospodarsko dejavnost. To industrijo zastopajo športniki in še ogromno drugih deležnikov. Vsem se je naenkrat vse ustavilo. Glede na to, da se kaj takšnega še ni zgodilo, si nihče ne zna predstavljati, kaj vse bo to potegnilo za seboj in kakšne bodo posledice,« je razmišljal Ambrožič, eden vodilnih strokovnjakov na področju športnega marketinga v Sloveniji.
Potezo Uefe, ki je preložila euro za eno leto, je pozdravil. »Uefa je sestavljena iz zvez, te pa iz klubov, zato je edino pravilno, da je podprla bazo. Menim, da ji bo kmalu moral slediti MOK in preložiti OI v Tokiu. Bodo pa vse te spremembe pomenile, da bo minilo najmanj pet let, preden se bo šport vrnil v ustaljene cikle,« opozarja Ambrožič, a vseeno ostaja optimist: »Ljudje pogrešajo šport. V takšnih časih je izraz kruha in iger še bolj na mestu. Pokazalo se bo, kaj šport pomeni ljudem tudi zaradi pripadnosti. Na trgu vsi ne bodo preživeli krize. Kakšne bodo žrtve, je v tem trenutku prezgodaj špekulirati. Kot vselej pa tudi taka stvar ne bo imela le slabih posledic. Govorili smo, da je šel šport v komercialnem vidiku predaleč in je bilo le vprašanje časa, kdaj bo ta balon počil. Na žalost se je zgodilo na tak način.« V Sloveniji so mnogi klubi že prej bili plat zvona, verjetno bo morala država priskočiti na pomoč, ko se bo začela obnova. »Mogoče bo zdaj priložnost, da se na sistemski ravni zagotovi financiranje športa in se mu prilagodi davčna politika.«
»Zdaj se bo pokazalo, da je šport v bistvu velik posel in da je večji, kot si večina predstavlja. V zadnjih 50 letih se je razvil v zelo pomembno gospodarsko dejavnost. To industrijo zastopajo športniki in še ogromno drugih deležnikov. Vsem se je naenkrat vse ustavilo. Glede na to, da se kaj takšnega še ni zgodilo, si nihče ne zna predstavljati, kaj vse bo to potegnilo za seboj in kakšne bodo posledice,« je razmišljal Ambrožič, eden vodilnih strokovnjakov na področju športnega marketinga v Sloveniji.
Potezo Uefe, ki je preložila euro za eno leto, je pozdravil. »Uefa je sestavljena iz zvez, te pa iz klubov, zato je edino pravilno, da je podprla bazo. Menim, da ji bo kmalu moral slediti MOK in preložiti OI v Tokiu. Bodo pa vse te spremembe pomenile, da bo minilo najmanj pet let, preden se bo šport vrnil v ustaljene cikle,« opozarja Ambrožič, a vseeno ostaja optimist: »Ljudje pogrešajo šport. V takšnih časih je izraz kruha in iger še bolj na mestu. Pokazalo se bo, kaj šport pomeni ljudem tudi zaradi pripadnosti. Na trgu vsi ne bodo preživeli krize. Kakšne bodo žrtve, je v tem trenutku prezgodaj špekulirati. Kot vselej pa tudi taka stvar ne bo imela le slabih posledic. Govorili smo, da je šel šport v komercialnem vidiku predaleč in je bilo le vprašanje časa, kdaj bo ta balon počil. Na žalost se je zgodilo na tak način.« V Sloveniji so mnogi klubi že prej bili plat zvona, verjetno bo morala država priskočiti na pomoč, ko se bo začela obnova. »Mogoče bo zdaj priložnost, da se na sistemski ravni zagotovi financiranje športa in se mu prilagodi davčna politika.«