Zakulisje Eme: poglejte, o čigavi pričeski se je največ govorilo (FOTO)
EMA, največji glasbeni praznik je praznoval četrt stoletja. Po hodnikih, garderobah in v zaodrju je vladalo vzdušje, kot da so vsi velika srečna družina. Nobene zavisti, zbadljivih pogledov, celo na zabavi pred studiem 1 so se nastopajoči in organizatorji povsem sprostili ter navdušeno nazdravljali velikemu uspehu. Tudi rezultati gledanosti so segali v nebo. Tam zgoraj, povsem pri vrhu pa je lebdela prepričljiva zmagovalka Ana Soklič, lastnica odličnega glasu, dramatične interpretacije in neposrečene izjave, s katero je tik pred koncem zakuhala škandalček, brez katerega si EME ne znamo več predstavljati. A pojdimo lepo po vrsti.
Odpri galerijo
Brez lažne skromnosti lahko zatrdim, da je bil to eden najbolje organiziranih izborov našega predstavnika za pesem Evrovizije. Vsaka podrobnost je bila skrbno dodelana, nikjer nobene histerije, ustvarjalnost je bila na vrhuncu, tako kot tudi vznemirjenje. Mešanica nadobudnih, še ne uveljavljenih glasbenikov in prekaljenih veteranov se je izkazala za dobitno kombinacijo.
V različnih segmentih smo lahko občudovali sinergijo med mlajšimi in starejšimi, denimo v voditeljskem duetu, kjer je vnovič blestel Klemen Slakonja v družbi postavne in obetavne gospodične Maje Pinterič, ki se je javljala iz zelene sobe, nekakšne čakalnice za nastopajoče in novinarje. Generacijska razlika je bila dobro vidna tudi pri strokovni komisiji treh evrovizijskih mušketirk, nekakšnega standardnega inventarja EME. Darja Švajger, Nuša Derenda in Maja Keuc so svoje zahtevno delo opravile z odliko, njihove sproščenosti pa smo se lahko naužili tudi na zabavi po koncu tekmovalnega dela. Še najbolj je prišla do izraza starostna razlika pri nastopajočih, saj jih je najmlajša Lina Kuduzović štela rosnih 17, najstarejši Božidar Wolfand Wolf pa 58. Klinc gleda leta, so zatrjevali vsi v en glas. Pomembno je, da nas druži ljubezen do glasbe.
Združevalna moč evrovizijske pesmi je tudi tokrat upravičila svoj sloves, mi pa smo si lahko oddahnili, saj se nam za prihodnost slovenske zabavne scene ni treba bati. Niti za vidno vlogo Slovenije v Rotterdamu nam ni treba skrbeti, kajti Ana Soklič je že v domačem izboru za vrhunec hudičevo dobro odpela zahtevno pesem Voda in nas združila s Kristusom, ki ga je srečala na poti iskanja svojega bistva. Morda nam pa tokrat pomaga Bog, če nam že medsosedski odnosi ne morejo.
V različnih segmentih smo lahko občudovali sinergijo med mlajšimi in starejšimi, denimo v voditeljskem duetu, kjer je vnovič blestel Klemen Slakonja v družbi postavne in obetavne gospodične Maje Pinterič, ki se je javljala iz zelene sobe, nekakšne čakalnice za nastopajoče in novinarje. Generacijska razlika je bila dobro vidna tudi pri strokovni komisiji treh evrovizijskih mušketirk, nekakšnega standardnega inventarja EME. Darja Švajger, Nuša Derenda in Maja Keuc so svoje zahtevno delo opravile z odliko, njihove sproščenosti pa smo se lahko naužili tudi na zabavi po koncu tekmovalnega dela. Še najbolj je prišla do izraza starostna razlika pri nastopajočih, saj jih je najmlajša Lina Kuduzović štela rosnih 17, najstarejši Božidar Wolfand Wolf pa 58. Klinc gleda leta, so zatrjevali vsi v en glas. Pomembno je, da nas druži ljubezen do glasbe.
Združevalna moč evrovizijske pesmi je tudi tokrat upravičila svoj sloves, mi pa smo si lahko oddahnili, saj se nam za prihodnost slovenske zabavne scene ni treba bati. Niti za vidno vlogo Slovenije v Rotterdamu nam ni treba skrbeti, kajti Ana Soklič je že v domačem izboru za vrhunec hudičevo dobro odpela zahtevno pesem Voda in nas združila s Kristusom, ki ga je srečala na poti iskanja svojega bistva. Morda nam pa tokrat pomaga Bog, če nam že medsosedski odnosi ne morejo.