FENOMEN LUNA
Mastno služijo na slovenskih otrocih
Po skupini Rebelde, ki je leta 2008 obnorela slovensko mladino, je naše najmlajše zdaj prevzela še ena špansko govoreča serija. Jaz sem Luna se je s silovito hitrostjo zasidrala v srca naših otrok in najstnikov, ustvarjalci pa na račun staršev kujejo vrtoglavi dobiček. Pogledali smo v zakulisje te ultra uspešnice in od znanih mamic izvedeli, kakšno evforijo je Luna povzročila pri njihovih hčerkah.
Odpri galerijo
Luna in njena druščina je pred male ekrane prikovala v glavnem dekliški del populacije, ki se je dobesedno zaljubil v mlade argentinske zvezdnike na kotalkah. Glavni producent in distributer Disney je ustvaril še eno zlato jamo, s katero je zelo načrtno udaril po najbolj dobičkonosnih potrošnikih – otrocih. Serija ,prepletena z glasbo, nenehnimi skrivnostmi in prikupno zasedbo, je še posebej slikovita zaradi športne discipline na koleščkih in če ste se spraševali, zakaj se toliko mladih po ulicah podi v kotalkah je za vse kriva glavna igralka Karol Sevilla. Slovenski malčki so jo vzeli za svojo novo vzornico, najbolj zvesti feni pa se imenujejo Lunatics. Razsežnost obsesije nazorno prikazuje dejstvo, da so koncert v ljubljanskih Stožicah razprodali brez ene samcate reklame, cene za vstopnice pa so naravnost pošastne. Za sedišče z omejenim pogledom je bilo potrebno odšteti 45 evrov, vse ostale karte pa se giblje okoli 60 evrov. Seveda so pripravili še mamljive pakete, ki imajo izhodiščno ceno 100 evrov, najdražja vstopnica pa je vrtoglavih 500 evrov in vključuje fotografiranje z glavnimi akterji. Prireditelji so dobro vedeli, da otroci sami ne morejo v dvorano in tako so starši primorani odšteti skoraj dva stotaka, če želijo svoja malčka pospremiti na spektakel. A vendra je mnogo mamic in očkov svojim otrokom uresničilo svoje sanje. V rekordnem času so do zadnjega kotička napolnili prvi koncert 3. aprila in padla je odločitev za še eno uprizoritev. Dan za Luninim premiernim nastopom v Ljubljani se bo s slikovito in kotalkami zaznamovano uprizoritvijo še enkrat podala na oder v Stožicah, ki je le ena od aren na njihovi evropski turneji.
Svoje občutke o fenomenu Luna sta z nami delili dve slavni mamici, ki zaradi svojih hčera zelo dobro poznata to slavno telenovelo. Rebeka Dremelj pravi: »Kljub temu, da je Šajana obsedena z njo, je ne bom peljala na koncert, saj gre očitno za izkoriščanje nemočnih otrok. Cene so me dobesedno sezule in dejstvo je, da odgovorni udarijo tam, kjer je dobiček zagotovljen. Te ranljive ciljne skupine so otroci, nosečnice in starostniki ter bolniki. Zavedajo se, da bodo starši dali vse za svoje najmlajše in ni me sram priznati, da smo prismojeni. Novodobne mamice se trudimo zadovoljiti celo njihovi najmanjši zahtevi in s prijateljico sva na to temo ugotavljali, koliko škode jim v resnici lahko povzročimo, če jih zavijamo v vato. Kljub temu, da so naša največja ljubezen, smo se znašli v obdobju, ko je vsega preveč in to škodi njihovemu čustvenemu razvoju. Jaz sem Šajani prikrila dejstvo, da bo Luna s svojimi pajdaši nastopila v Sloveniji, obenem pa se mi zdi, da je pri petih letih občutno premlada za takšno prireditev,« je prepričana Rebeka, ki smo jo ravno ujeli po koncu plesnega treninga.
Tudi Saška Lendero opaža, da gre pri vsem skupaj za preverjeno formulo, po istem principu, ki so nam ga postregli že s skupino Rebelde. »Naša Aria je zelo razumevajoča in razume tudi, če se nečesa ne sme ali ne more. Pri osmih letih in pol je strastna oboževalka Lune in iz radovednosti sem se tudi sama dvakrat usedla, da bi videla, v čem je čar te evforije. Dejansko je zelo premišljena zgodba, ki otroke v hipu potegne vase. V ospredju so prijateljstva, kjer so vsi povezani, veliko je drobnih skrivnosti, v katere se otroci zlahka ujamejo, pa tudi spletke so sestavni del najstniških odnosov. Pogovori so podobni tistim, ki jih imajo šolarji v resnici, nenehno si dajo vedeti, kako radi se imajo in da jim je mar drug za drugega. Vse skupaj je pospremljeno z obveznim propagandnim materialom, kar v očeh vrstnikov ustvarjal statusni simbol in v razredu si večji frajer, če imaš Lunino peresnico, torbo in zvezke. Vse to je začinjeno z navitimi cenami in če pogledamo, kako odrasli vsak večer sedijo in buljijo v mehiške limonade narejene na isti princip, ni čudno, da tudi otroci padajo na klasične marketinške trike. Z Luno sem se sprijaznila, čeprav mi gre malce na živce, kako vsi liki neprestano kričijo in ustvarjajo neko umetelno evforijo, ki meji že na živčnost v igranju. Ampak povezovanje preko glasbe in športa mi je všeč, obenem pa je ta serija odličen vzgojno kazenski prijem, ker otroci dobro vedo, kaj sledi, če ne bodo ubogali,« se nasmehne Saška, ki je svoji edinki razložila, da so vstopnice za koncert zelo drage in so se takoj razprodale. Hči je to razumevajoče sprejela in se sprijaznila z dejstvom, da bo vse skupaj spremljala po televiziji, kot na tisoče njenih vrstnikov.
»Preberite več v Suzy, naši novi tabloidni reviji Slovenskih novic, ki izide vsak petek. Najdete jo v bližnji trafiki, še bolje pa bo, če se nanjo naročite in jo boste dobili v svoj nabiralnik. Pišite nam na narocnine@delo.si oziroma pokličite na brezplačno številko 080 11 99.«
Cene, da te kap!
Svoje občutke o fenomenu Luna sta z nami delili dve slavni mamici, ki zaradi svojih hčera zelo dobro poznata to slavno telenovelo. Rebeka Dremelj pravi: »Kljub temu, da je Šajana obsedena z njo, je ne bom peljala na koncert, saj gre očitno za izkoriščanje nemočnih otrok. Cene so me dobesedno sezule in dejstvo je, da odgovorni udarijo tam, kjer je dobiček zagotovljen. Te ranljive ciljne skupine so otroci, nosečnice in starostniki ter bolniki. Zavedajo se, da bodo starši dali vse za svoje najmlajše in ni me sram priznati, da smo prismojeni. Novodobne mamice se trudimo zadovoljiti celo njihovi najmanjši zahtevi in s prijateljico sva na to temo ugotavljali, koliko škode jim v resnici lahko povzročimo, če jih zavijamo v vato. Kljub temu, da so naša največja ljubezen, smo se znašli v obdobju, ko je vsega preveč in to škodi njihovemu čustvenemu razvoju. Jaz sem Šajani prikrila dejstvo, da bo Luna s svojimi pajdaši nastopila v Sloveniji, obenem pa se mi zdi, da je pri petih letih občutno premlada za takšno prireditev,« je prepričana Rebeka, ki smo jo ravno ujeli po koncu plesnega treninga.
Zgodba o prijateljih in ljubezni
Tudi Saška Lendero opaža, da gre pri vsem skupaj za preverjeno formulo, po istem principu, ki so nam ga postregli že s skupino Rebelde. »Naša Aria je zelo razumevajoča in razume tudi, če se nečesa ne sme ali ne more. Pri osmih letih in pol je strastna oboževalka Lune in iz radovednosti sem se tudi sama dvakrat usedla, da bi videla, v čem je čar te evforije. Dejansko je zelo premišljena zgodba, ki otroke v hipu potegne vase. V ospredju so prijateljstva, kjer so vsi povezani, veliko je drobnih skrivnosti, v katere se otroci zlahka ujamejo, pa tudi spletke so sestavni del najstniških odnosov. Pogovori so podobni tistim, ki jih imajo šolarji v resnici, nenehno si dajo vedeti, kako radi se imajo in da jim je mar drug za drugega. Vse skupaj je pospremljeno z obveznim propagandnim materialom, kar v očeh vrstnikov ustvarjal statusni simbol in v razredu si večji frajer, če imaš Lunino peresnico, torbo in zvezke. Vse to je začinjeno z navitimi cenami in če pogledamo, kako odrasli vsak večer sedijo in buljijo v mehiške limonade narejene na isti princip, ni čudno, da tudi otroci padajo na klasične marketinške trike. Z Luno sem se sprijaznila, čeprav mi gre malce na živce, kako vsi liki neprestano kričijo in ustvarjajo neko umetelno evforijo, ki meji že na živčnost v igranju. Ampak povezovanje preko glasbe in športa mi je všeč, obenem pa je ta serija odličen vzgojno kazenski prijem, ker otroci dobro vedo, kaj sledi, če ne bodo ubogali,« se nasmehne Saška, ki je svoji edinki razložila, da so vstopnice za koncert zelo drage in so se takoj razprodale. Hči je to razumevajoče sprejela in se sprijaznila z dejstvom, da bo vse skupaj spremljala po televiziji, kot na tisoče njenih vrstnikov.
»Preberite več v Suzy, naši novi tabloidni reviji Slovenskih novic, ki izide vsak petek. Najdete jo v bližnji trafiki, še bolje pa bo, če se nanjo naročite in jo boste dobili v svoj nabiralnik. Pišite nam na narocnine@delo.si oziroma pokličite na brezplačno številko 080 11 99.«