VIŽE
Monika Avsenik ne skriva družinskih korenin
Pred tremi leti je na Avsenikovem festivalu prvič oblekla narodno nošo in zapela v bratovem Ansamblu Saša Avsenika. sledil je prvi televizijski nastop na festivalu Mati domovina v Cankarjevem domu, kjer je zapela Avsenikovo Tam, kjer murke cveto, zdaj pa predstavlja priredbo manj znane Avsenikove skladbe Srečanje z novim naslovom Nesi me, nesi.
Odpri galerijo
Monika Avsenik, vnukinja Slavka Avsenika in hči skladatelja in glasbenika Gregorja Avsenika, je poleg brata Saša podedovala tudi veliko glasbenih genov. Poje od mladih nog, v nižji glasbeni šoli je za inštrument izbrala klavir, v osnovni šoli pa ves čas pela v šolskem pevskem zboru. Ob zaključku šolanja je za prireditev z družino pripravila prvi mini nastop – z očetom, mamo, brati in sestro je odpela očetovo skladbo Počitnice ter svojo prvo avtorsko delo Pesem mojih sanj, za katero je sama pripravila motiv, oče Gregor pa je poskrbel za vse drugo.
Zanjo je bilo prelomno leto 2015, ko se je spremenil tudi njen odnos do narodno-zabavne glasbe in glasbenih korenin. Ko se je takrat na Avsenikovem festivalu prvič predstavila širši javnosti, je tudi prvič oblekla narodno nošo ter zapela v ansamblu brata Saša Avsenika in ob očetovi kitari. Po tem festivalu je še naprej sodelovala z bratovim ansamblom in se z njim, očetom Gregorjem ter Slovenskim oktetom odpravila tudi na turnejo po Avstriji, pozneje pa prestala avdicijo za vokalni orkester Perpetuum Jazzile, katerega članica je še danes.
Lani je Monika posnela svojo prvo skladbo Morda pa nekoč in v Cankarjevem domu nastopila na koncertu Avsenik s simfoniki, na katerem je zapela še Lepe ste ve Karavanke, z bratovim ansamblom pa se je odpravila tudi na turnejo po Nemčiji. Zdaj pa je Monika izdala svojo prvo solistično skladbo Nesi me, nesi, ki je priredba manj znane pesmi z naslovom Srečanje, za katero sta glasbo že pred več kot 30 leti napisala brata Avsenik.
Skladba je dobila sodobno preobleko in prvič tudi besedilo, ki ga je napisal Marko Gregorič, medtem ko je Gregor Avsenik poskrbel za aranžma, ki mu je Vojko Sfiligoj dodal moderen pridih. Seveda bi bilo brez Monikinega vokala težko posodobiti skladbo. Njen interpretativen alt je tisti, ki poslušalce popelje v novo dimenzijo, in prav je, da v ospredju ni katerikoli, ampak prav njen glas, glas Monike Avsenik, medtem ko so za izvedbo poskrbeli Gregor Avsenik, Ansambel Saša Avsenika in godalna skupina Slovenske filharmonije. Skladba je že dobila video podobo.
Monika je videospot z režiserjem Boninom Englarom posnela v domačih Begunjah in na gradu Kamen, nekaj kadrov pa si je delila s sokolom. In ta skladba je na neki način tudi nov poklon glasbi, ki jo je zakoreninil Monikin dedek Slavko.
Zanjo je bilo prelomno leto 2015, ko se je spremenil tudi njen odnos do narodno-zabavne glasbe in glasbenih korenin. Ko se je takrat na Avsenikovem festivalu prvič predstavila širši javnosti, je tudi prvič oblekla narodno nošo ter zapela v ansamblu brata Saša Avsenika in ob očetovi kitari. Po tem festivalu je še naprej sodelovala z bratovim ansamblom in se z njim, očetom Gregorjem ter Slovenskim oktetom odpravila tudi na turnejo po Avstriji, pozneje pa prestala avdicijo za vokalni orkester Perpetuum Jazzile, katerega članica je še danes.
Lani je Monika posnela svojo prvo skladbo Morda pa nekoč in v Cankarjevem domu nastopila na koncertu Avsenik s simfoniki, na katerem je zapela še Lepe ste ve Karavanke, z bratovim ansamblom pa se je odpravila tudi na turnejo po Nemčiji. Zdaj pa je Monika izdala svojo prvo solistično skladbo Nesi me, nesi, ki je priredba manj znane pesmi z naslovom Srečanje, za katero sta glasbo že pred več kot 30 leti napisala brata Avsenik.
Skladba je dobila sodobno preobleko in prvič tudi besedilo, ki ga je napisal Marko Gregorič, medtem ko je Gregor Avsenik poskrbel za aranžma, ki mu je Vojko Sfiligoj dodal moderen pridih. Seveda bi bilo brez Monikinega vokala težko posodobiti skladbo. Njen interpretativen alt je tisti, ki poslušalce popelje v novo dimenzijo, in prav je, da v ospredju ni katerikoli, ampak prav njen glas, glas Monike Avsenik, medtem ko so za izvedbo poskrbeli Gregor Avsenik, Ansambel Saša Avsenika in godalna skupina Slovenske filharmonije. Skladba je že dobila video podobo.
Monika je videospot z režiserjem Boninom Englarom posnela v domačih Begunjah in na gradu Kamen, nekaj kadrov pa si je delila s sokolom. In ta skladba je na neki način tudi nov poklon glasbi, ki jo je zakoreninil Monikin dedek Slavko.