Taylor Swift spreminja poslovni in politični svet
Pred štirimi leti je zaključila zadnjo turnejo, zdaj pa je naznanila skupino koncertov v ZDA. Prodajo je prevzel ameriški velikan Ticketmaster, ki ima monopol nad koncertnimi dogodki.
A takoj ob začetku predprodaje za oboževalce s posebnimi kodami se je sesula spletna stran, na katero se je spravilo na milijone ljudi, ki so želeli kupiti vstopnice. V eni uri je zablokiralo vse, prodali pa so več kot dva milijona vstopnic, kar je rekord za prodane koncertne vstopnice v enem dnevu.
Te mnogi srečneži zdaj preprodajajo na spletu za vrtoglave cene, ki dosegajo skoraj 100 tisoč evrov. Zaradi fiaska se je oglasila tudi Taylor, ki je besna, da so ji v podjetju obljubili, da bodo zmogli naval oboževalcev, ki ji veliko pomenijo in so zdaj ostali praznih rok. Te težave so sprožile pogovore v politiki o monopolu, saj se je Ticketmaster pred časom združil s še enim velikanom LiveNation, ki obvladuje koncertni svet v ZDA. Celo senatorji pozivajo k razdoru združitve, saj je zdaj korupcija več kot očitna.