Presenečenje za upokojenca iz Škofje Loke
»Redno pošiljam kupončke za nagradne igre – trenutno sem na rehabilitaciji po operaciji, pa si dneve krajšam z branjem časopisa, reševanjem križank in igranjem nagradnih iger,« je te poletne dni povzel Zlatko Jeglič iz Škofje Loke.
Vsak dan igra in pošilja izpolnjene kupončke.
Upokojenca smo z Lidlovim nagradnim bonom razveselili na enega najbolj vročih letošnjih dni.
Vztrajnost obrodila sadove
Kot pove iskreno srečni nagrajenec, je bilo tokrat prvič, da se mu je pri žrebu nasmehnila sreča. Zato je bilo veselje ob našem obisku toliko večje. »Veste, vsak dan igra in pošilja izpolnjene kupončke,« je moževo vztrajnost pohvalila žena Tatjana.
Zakonca Jeglič sta sicer redna bralca Slovenskih novic in tudi naša dolgoletna naročnika. Kdo časopis prebere prvi, kdo je tisti, ki sveže branje dobi nekoliko pozneje? Pri družini Jeglič je tako, da časopis najprej prelista Tatjana. »Na hitro grem skozi časopisne strani, če me kaj zanima, se ustavim in preberem članek.
Lidl je prva izbira
V raziskavi Brand Tracker, ki jo je junija 2023 za podjetje Lidl Slovenija izvedla neodvisna raziskovalna hiša IPSOS Slovenija, je bilo vključenih 809 intervjuvancev. V njej so bili zajeti intervjuvanci, ki so pri posameznem trgovcu kupovali v zadnjih treh mesecih. Povprašali so jih, kako so zadovoljni s kakovostjo izdelkov pri različnih slovenskih trgovcih. Raziskava je pokazala, da kar 42 % vseh sodelujočih najpogosteje nakupuje svežo zelenjavo in sadje v trgovini Lidl, da kar 39 % vseh sodelujočih najpogosteje nakupuje pekovske izdelke v trgovini Lidl in da kar 46 % vseh sodelujočih najpogosteje nakupuje sladolede v trgovini Lidl.
Naročnik oglasne vsebine je Lidl Slovenija.
Zlatko, ki dobi časopis malo pozneje, pa je tisti, ki gre zelo natančno čez vse članke in tudi prebere časopis skoraj v celoti,« jutranji ritual ljubeče opiše Tatjana Jeglič in zelo pohvali časopisne članke naših novinarjev, ki se vse leto trudijo najti zanimive zgodbe iz celotne Slovenije.
Oba sta delala v blagovnici
Prijeten par, ki živi v pritličju večdružinske stanovanjske hiše v enem od škofjeloških naselij, je do upokojitve delal v prestolnici. »Zaposlena sva bila v blagovnici Emona v Ljubljani. Naprodaj smo imeli vse, sva se pa oba bolj držala oddelka s tekstilom,« pojasni Tatjana.
Nagrada, torej nagradni bon za nakup v Lidlu za 200 evrov, bo še kako prav prišla, se nasmehneta sogovornika, ki spotoma omenita še, da je bil v družini nedavno še en, z okroglo številko povezan jubilej, saj je njuna hčerka praznovala petdeseti rojstni dan.
Vsak dan od 8. julija do 1. avgusta podarjamo Lidlovo darilno kartico v vrednosti 200 EUR. Za sodelovanje izpolnite spodnjo prijavnico.
Naročnik oglasne vsebine je Lidl Slovenija.